Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kwijlkast 002.jpgKwijlkast 003.jpgKwijlkast 005.jpgKwijlkast 006.jpgKwijlkast 008.jpgKwijlkast 009.jpgKwijlkast 013.jpgKwijlkast 011.jpgKwijlkast 016.jpgKwijlkast 018.jpgKwijlkast 019.jpgKwijlkast 007.jpg

Alles gaat goed, dus.....

Tot morgen
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Slimeball's Centre de Estetique

De dame was het niet eens met haar looks.

Dus......

Naar de kappr 001.jpgNaar de kappr 002.jpgNaar de kappr 003.jpgNaar de kappr 004.jpgNaar de kappr 005.jpgNaar de kappr 006.jpgNaar de kappr 007.jpgNaar de kappr 008.jpgNaar de kappr 009.jpgNaar de kappr 010.jpgNaar de kappr 011.jpg

Tot morgen

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Mooie knipbeurt krijgt die dame, word ze heel tevreden van!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Geen update

Comment

Niets spannends gebeurd.

Einde Update

Comment

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Eindelijk stress verschijnselen 004.jpg.
                          Vera volwassen.png

Ik wil je wel even vragen, goed na te lezen over hoe je mij moet gebruiken.
                          Niet omdat ik giftig ben, maar zoals gewoonlijk overdaad schaad.
                          Mijn heilzame werkingen zijn alleen als ik vers, of als ik goed verwerkt ben.
                          Je moet bijvoorbeeld mijn bladeren binnen 24 uur verwerken en als je sap van mij trekt, deze binnen 36 uur verwerkt hebben.

Er zijn enorm veel artikelen over mij te vinden, begin eens met deze, die een bron was voor dit artikel op Jointjedraaien.nl.

Dank is ook aan de auteur voor dit artikel, te weten Ir. F. van de Reep.

Meer over mij, zal ik in de loop van dit verslag bekend maken.

__________________________________________________ _____________________________________________

Goed en dan nu mijn zuster

Ze groeit als kool, vult het net als geen ander en denkt er voorlopig nog niet aan om in de bloei te schieten.
                          De hoofdscheuten laten zich makkelijk begeleiden onder het net, en zolang ze nog zo groeit wil onze baas haar nog niet echt vast zetten.
                          De lamp staat nu een 4 tal dagen op 12/12 en dat uitslapen vinden wij allebei zo lekker.

Tot 3 keer aan toe, hebben wij hier, met een elektriciteitsstoring gezeten, dus, weer een leuke Herma factor erbij, op de lijst van velen.
                          De bal vorming die de baas eerder als mannelijk symptoom opgaf, bleken gewoon nieuwe uitlopers te zijn. (wat weet die kerel nu van planten)
                          Dus zolang dit zo doorgaat, is deze plant een vrouw... (ahum)
                          Gek wordt ik hiervan, de baas ziet overal ballen in, niet echt, maar toch.
                          Ik vertelde het jullie al, hij weet echt niets van planten, bij het minste of geringste, trekt hij op JD aan de bel.

Goed, de foto's

Eindelijk stress verschijnselen 003.jpg

Eindelijk stress verschijnselen 005.jpgEindelijk stress verschijnselen 006.jpgEindelijk stress verschijnselen 007.jpg
                          Eindelijk stress verschijnselen 008.jpgEindelijk stress verschijnselen 009.jpgEindelijk stress verschijnselen 010.jpg
                          Eindelijk stress verschijnselen 012.jpgEindelijk stress verschijnselen 013.jpgEindelijk stress verschijnselen 014.jpg

Eindelijk stress verschijnselen 011.jpg

Goed......

Leeftijd..... Unknown
                          Dagen ontkiemen...vergeten
                          aantal dagen groei......kan me niet boeien
                          aantal dagen bloei (lamp 12/12).......lees mijn verslag zou ik zeggen

Is de plant gezond euhh, ja voor het gezicht wel zo..

Al met al, beter had ik niet kunnen wensen.

Als dit je allemaal geen fuck intereseerd, waarom dan dit verslag???

nou het volgende...

Ik ben dus lid van een cannabis forum, ik wil niet voor spek en bonen meetellen.

Tot de volgende keer...
                          Last edited by Escargot; 22 November 2013, 00:10.

Comment

ziet er mooi groen uit escar, het gaat prima dus niet veel te melden eigenlijk.

Comment

Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Comment

Bezig...
                                X