Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Toepasselijk????
Kerst.....
Oh Fuck nee!!!
Het is toch geen kerstkaart, daar heb ik zo'n tering hekel aan, kerstkaarten!!!
Oh nee,ik bedoel eigenlijk kerst...
Ja sorry, zo vlak voor de kerst, breekt het zweet al bij mij uit, angstkreten, nachtmerries martelen mij en een slechte stoelgang lijkt orde van de dag.
Godverdomme, mijn maag begint nu al te rommelen, fuck was dat een boertje.
Nou je zit het al, het is nog niet eens December en de schrik zit er nu al in.
Kan ik weer die psychiater van zijn welverdiende skivakantie in Aspen opbellen.
Die arme man heeft het zo nodig.
Maar ik moet nu godverdomme therapie hebben.....
En dat allemaal voor een paar zaden
Zo rond de kerst, laat iedereen ineens massaal, zijn slechte smaak zien, ik bedoel, gewoon lelijke dingen ophangen, neerleggen samenbinden, en versturen.
Lijkt wel gewoon een massa sadomasochistisch gebeuren, lelijke cadeaus versturen en slechte gedichten schrijven.
En dan die Fucking muziek.
En dan dat huichelachtige gedrag er bij, zo van "oh jan, wat staat de kerststal er mooi bij dit jaar", of "staat de piek goed zo".
De hele samenleving lijkt wel besmet met dit virus.
Boompje draaien, boompje zagen ieder jaar pleuren er in meerdere huishoudens bomen om.
Kluiten er toch maar afzagen, dit omdat moeders een worm zag, ieeeks vieze rups (zou ook een tor kunnen zijn), nee dat komt onze huiskamer niet binnen hoor.
Nee kutwijf, die worm wil ook helemaal niet in jouw huiskamer, trouwens....
Ik ook niet !!! (huiver)
Zullen we lekker gaan gourmetten met de kert...
Ja lijkt me leuk schat...
OopsLast edited by Escargot; 26 November 2013, 14:32.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Marche_de_noel_Trocadero_Paris.jpgIMGP6880.jpg
Or shopping in one of those big cosy warehouses crowded with people all having the time of there life?
Me neitherIf life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Kast.jpg
zoals je kan zien was dit een standaard keuken onderkastje.
Er zat dus veel ruimte onder de eigenlijke bodem van de kast zelf.
Zonde natuurlijk om hier geen gebruik van te maken.
Ik dacht er eerst aan, om de potten te laten verzinken, echter dan zat ik weer met, waar laat ik de lucht inlaat.
Dus mijns inziens, was het belangrijker om lichtdicht te werk te gaan en deze plaats te benutten voor een licht doolhof.
Hoe heb ik dit gedaan, een beetje gefreesd in de kastbodem, en een plankje te grote van de onderplaat. halverwege in de onderbouw van de kast te plaatsen.
Zo heb ik een lucht inlaat, over de volledige breedte van de kast, de diepte gebruik ik voor licht filtering.
Conclusie, ik vind lichtdicht een belangrijkere factor als de hoogte die ik zou winnen met verzinken.Last edited by Escargot; 28 November 2013, 15:32.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Conclusie, ik vind lichtdicht een belangrijkere factor als de hoogte die ik zou winnen met verzinken.
Mag ik vragen welk programma je mee werktGimpIf life keeps putting you down, You better stay high
Comment
Comment