Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

heb je gewaarschuwd, Escargot. Ik heb nog gezegd: "Laat die oude lamp nou HANGEN, anders krijgen je dames vervangingsstress. En nou heb je het! Je hebt hun CFL afgepakt, en nou staan ze hun pistels in kreukels te huilen.

Dit kun je niet oplossen door de HPS weg te halen, want dan geef je een dubbele dosis vervangingsstress, en geloof me: Van vervangingsstress is nog nooit iemand herma geworden.

Je hebt je planten verwend. Het zijn prinsessen-op-de-erwt geworden, en ze zullen geen millimeter meer voor je groeien als je niet beide lampen ophangt.

Dus ja, nu zit je tussen wal en schip. Je zou de dames hun zin kunnen geven, maar pas op: Verwende krengen trekken niet bij. Ze worden alleen maar erger.
      Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen. Gewoon weggooien, nieuwe zaadjes zetten, en ze deze keer meteen goed opvoeden. Het best kan je ze een stevig spartaanse opvoeding geven, maar ze ondertussen het gevoel geven dat je alles voor ze doet. Dan zul je zien: Dan doen ze alles voor jou.

Comment

Last edited by Escargot; 27 December 2013, 12:31.

Comment

lager te...?

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar reveggen door je door minder dan 12 uur donker te geven, dus de schakelklok terug naar 18/6 of 24/0. De hoeveelheid licht is niet belangrijk.

Nee hoor, ga jij maar reveggen. Ik zeg al niks meer...

Comment

Last edited by Escargot; 27 December 2013, 12:58.

Comment

korter te belichten... What's next? Over water lopen? Water in wijn veranderen?

Maar serieus: Om te reveggen hoef je niet aaneengesloten lang licht te geven. Als je de nacht een kwartiertje doorbreekt met een spaarlamp, dan is dat voldoende om haar weer in groei te krijgen. Volgens mij heet dat de "gaslamptechniek".
              Je bent toch om 2 uur 's nachts nog wakker, dus ga 's nachts nog even je buitenplantjes goedenacht zeggen met een lekkere bak licht, dan zou alles in orde moeten komen.

Comment

Comment

oogsten van die plant. Dan ga je denken dat je Mr Pitbull bent en dat je overal kunt kweken, en dan moeten we je van het forum laten schoppen. Dat zou jammer zijn; ik zou je missen.

Ik moet dus toch maar een nachtelijke aanslag komen plegen op die plant... Dan kom ik als "guerilla-vegger" je plant beschijnen.

-------------------

Hm. Had ik niet eerder gedreigd een andere plant juist wel te laten afbloeien? Ik ga het nog druk krijgen met het verzorgen van jouw planten. Ik hoop dat ze gelabeld zijn: Ik zou niet de verkeerde willen verpesten.
                  Last edited by Blani; 27 December 2013, 13:14.

Comment

Last edited by Escargot; 27 December 2013, 13:20.

Comment

doodgaan, puur om je een loer te draaien. Je kan haar te vlug af zijn door wat stekjes te trekken. Dat kan namelijk prima met een bloeiende plant: Je kunt ze reveggen terwijl ze bezig zijn wortels te vormen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                        Deze spiebelbol heeft op advies van Smoking Dad, 4 dagen lang in mijn kast staan draaien, er staan 24 Verschillend gekleurde ledjes in.
                        Heb je dat in de slaap peroide gedaan?

En Escar, ik zei fietslampje laten knipperen -P
                        sigpic

Comment

Comment

Comment

sigpic

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Bezig...
                                X