Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste led kweek dr60x60x160

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste led kweek dr60x60x160

mijn stoel staat hier bij man ! ben benieuwd om te zien hoe die leds hun werk doen.

Comment

Hing je lamp te hoog of je bij het overschakelen naar 12/12 ook meteen de lamp in bloei spectrum gezet? Of kun je deze lamp niet omschakelen?

Qua voeding lijkt ze ook wat problemen te hebben? Of komen die bruine vlekken in het blad door het sproeien? Wat 'claw' ook?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PizzaTropical View Post
        Vraagje hoe zit het met de temperatuur van de lamp zelf. Op andere plekken al gelezen dat ze gewoon koel blijven. En maken de ingebouwde ventilatoren veel geluid?
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Hing je lamp te hoog of je bij het overschakelen naar 12/12 ook meteen de lamp in bloei spectrum gezet? Of kun je deze lamp niet omschakelen?

Qua voeding lijkt ze ook wat problemen te hebben? Of komen die bruine vlekken in het blad door het sproeien? Wat 'claw' ook?
        Hoi ,
        De lamp hangt op de maximum hoogte ,had ze voor de groei wel een beetje laten zakken
        en bij de bloei bovenaan gehangen ,spectrum hoeft niet veranderd te worden bij dit type .
        Mijn grootste probleem is dat ik het water nog niet kan afzuren en ik heb vernomen dat het een klein calcium tekort is ,correct me if i'm wrong

Comment

De lampen moet je toch zo dicht mogelijk op je planten hangen? Kan me niet voorstellen dat dat bij deze leds anders is.

Ja dat soort bruine vlekken zou kunnen komen door calcum gebrek. Of een ander gebrek.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Heb me laten vertellen dat de led's in de bloei periode op een hoogte van een 50tal centimeters zou moeten hangen ,
            ik persoonlijk verkies liever een 20-30 tal centimeter .

Comment

Heb je recente foto's want die van een week terug laten een erg ziek plantje zien.
              Veel te veel voeding, en licht te kort.
              Zorg dat ze niet tegen de tent aan rusten, da's bijna een garantie voor toprot.
              Het blad is ook nat, hoe komt dat ?
              Last edited by QnQ; 29 November 2013, 10:19.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
              X