Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door PizzaTropicalView Post
Vraagje hoe zit het met de temperatuur van de lamp zelf. Op andere plekken al gelezen dat ze gewoon koel blijven. En maken de ingebouwde ventilatoren veel geluid?
Hing je lamp te hoog of je bij het overschakelen naar 12/12 ook meteen de lamp in bloei spectrum gezet? Of kun je deze lamp niet omschakelen?
Qua voeding lijkt ze ook wat problemen te hebben? Of komen die bruine vlekken in het blad door het sproeien? Wat 'claw' ook?
Hoi ,
De lamp hangt op de maximum hoogte ,had ze voor de groei wel een beetje laten zakken
en bij de bloei bovenaan gehangen ,spectrum hoeft niet veranderd te worden bij dit type .
Mijn grootste probleem is dat ik het water nog niet kan afzuren en ik heb vernomen dat het een klein calcium tekort is ,correct me if i'm wrong
Heb me laten vertellen dat de led's in de bloei periode op een hoogte van een 50tal centimeters zou moeten hangen ,
ik persoonlijk verkies liever een 20-30 tal centimeter .
Heb je recente foto's want die van een week terug laten een erg ziek plantje zien.
Veel te veel voeding, en licht te kort.
Zorg dat ze niet tegen de tent aan rusten, da's bijna een garantie voor toprot.
Het blad is ook nat, hoe komt dat ?
Comment