Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: eerste verslag

    dat weet ik maar ik krijg de luchtvochtigheid maar niet lager dan 70% en er staan 4 vochtvreters en de ruimte dus als er tips zijn om de luchtvochtigheid te doen dalen laat het aub weten

    Comment


      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        Re: eerste verslag

        Weet je zeker dat je meter niet kapot is.
        Als je afzuiging aanstaat en je lamp ook hoort tie zeker te dalen.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          Re: eerste verslag

          ja die werkt want gisteren was het 80% en dan heb ik vochtvreters gezet en de kachel staat al aan en toch maar gedaald tot 70% maar de lichten zijn wel uit nu en als ze aan zijn dan daald die nog niet
          Last edited by wartjen; 28 October 2013, 10:16.

          Comment


            Re: eerste verslag

            Dat ventileren met buitenlucht is echt wel cruciaal!

            Je stookt een tweetal dagen voor de koning gezien je verwarmt met de ramen open maar het helpt echt.
            Eens de vochtigheid sterk gedaald is blijft ze een lange tijd relatief laag.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              Re: eerste verslag

              a oke dan zal ik mijn ruit wat open zetten

              Comment


                Comment


                  Re: eerste verslag

                  da kast staat op mijn kamer en op mijn kamer staat de verwarming aan en staat de ruit altijd op een kier en op mijn kamer varieert de luchtvochtigheid van 60%tot90%

                  Comment


                    Re: eerste verslag

                    update dag 26 op 12/122013-10-28 21.22.19.jpg2013-10-28 21.22.38.jpgtop zoom2013-10-28 21.22.50.jpg2013-10-28 21.23.08.jpg
                    luchtvochtigheid is 70%

                    Comment


                      Re: eerste verslag

                      hai wartjen,

                      tja dan is daar weinig aan te doen. hetzij hoe je hokje is. deze word dus gevoed
                      vanaf je kamer. de LV word gedeeld zeg maar.word het dan niet eens tijd voor een ventilator
                      van binnen (je kamer) naar buiten ????

                      als je daadwerkelijk op de 90% vochtigheid in je kamer komt dan kan dat best gevaarlijk zijn
                      tenzij je in een badkamer woont. tevens is die 70 tot 90 % LV ook slecht voor jou als mens.
                      ook wij mensen floriseren het beste tussen de 40% en 60% LV.

                      ik denk dat je beter wat aan de ventilatie in huis kan doen, dan lost het in je hokje vanzelf op.

                      veel succes, je plantje ziet er nog keurig uit.

                      Comment


                        Re: eerste verslag

                        Ziet er mooi uit wartjen.
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: eerste verslag

                          heb sinds vandaag een airco op mijn kamer hangen en de luchtvochtigheid is op mijn kamer al gedaald tot 65% en ik heb ergens gelezen dat een plant die in een hogere luchtvochtigheid gekweekt wordt beter tegen schimmels enzo kunnen is dat waar of niet

                          update dag 27 op 12/122013-10-29 21.41.19.jpg2013-10-29 21.41.35.jpgtop zoom2013-10-29 21.42.40.jpgen foto van de andere toppen2013-10-29 21.44.48.jpg
                          Last edited by wartjen; 29 October 2013, 21:03.

                          Comment


                            Re: eerste verslag

                            Oorspronkelijk geplaatst door wartjen View Post
                            en ik heb ergens gelezen dat een plant die in een hogere luchtvochtigheid gekweekt wordt beter tegen schimmels enzo kunnen is dat waar of niet
                            Niet per definitie, neen.
                            Hangt van soort tot soort af.

                            Zowiezo heb je best een luchtvochtigheid van 50% in de laatste weken van de bloei om de kans op toprot sterk te verminderen.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              Re: eerste verslag

                              Fijn dat je de LV nu wat kunt sturen met je airco!

                              Greetz
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment


                                Re: eerste verslag

                                Door een hoge luchtvochtigheid gaat de wortelgroei wel langzamer, dat over schimmelgevoeligheid heb ik nooit van gehoord.
                                Misschien als je 1 soortje kweekt en steeds zaden maakt en door kweekt gedurende 10 jaar dat ze zich gaat aanpassen, maar in die paar weekjes dat ze bij ons staan denk ik niet dat dat zo werkt.

                                Een airco op je kamer is wel ideaal natuurlijk
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X