Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: eerste verslag

    heb echt enkel universele potgrond en cimpost voor een kruidentuintje en meer niet

    Comment


      Re: eerste verslag

      Nice !
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        Re: eerste verslag

        hoe lang zou het nog duren voor ik mag oogsten 2013-11-29 21.34.49-1.jpg

        Comment


          Re: eerste verslag

          eigenlijk nog 1x inzoomen om het goed te zien……maaaaaaar voor wat ik nu kan zien volgens mij zeker al aardig wat amber dus zou die om kunnen maar om het zeker te weten 1x inzoomen suc7

          Comment


            Re: eerste verslag

            ik kon nog 1keer inzoomen hoop dat het wat duidelijk is op de foto 2013-11-29 21.55.48-1.jpg

            Comment


              Re: eerste verslag

              zou nog ff wachten zien er nog allemaal vrij wit uit maar je kan het eigenlijk niet echt goed beoordelen moet toch echt inzoomen op die haartjes maar tis toch best een aardige foto als je het mij vraagt,ligt er ook aan hoelang ze id bloei staan zou bij 8 weken zeker dagelijks checken.

              alle info staat hier op het forum ook allemaal beschreven over wanneer te oogsten,geloof ik,met echt prachtige fotos heel duidelijk en leerzaam
              geluk.
              Last edited by hobby007; 29 November 2013, 21:56.

              Comment


                Re: eerste verslag

                ze staan nu 4of 5weken in bloei en ik was gwn eens benieuwd want normaal duurdt het 6bloeiweken

                Comment


                  Re: eerste verslag

                  ja rond die tijd dagelijks checken

                  Comment


                    Re: eerste verslag

                    Gewoon vaak kijken en bepalen wat je zelf lekker vind uiteraard. Ik zou nog een 1,5 week wachten, dat is echter mijn mening
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                      Re: eerste verslag

                      oke dat is goe zal zelf beginne kijke en ik wil er super scheel van worden maar hier is foto genome met kameraad zijn gsm en ik zie toch al wat trichomes 2013-11-29 23.15.02-1.jpg

                      Comment


                        Re: eerste verslag

                        Ja je ziet de trichomes al vanaf week 3 soms zelfs eerder.

                        Die trichomes zulle,ook veel meer gaan worden.

                        De langer je ze laat staan, de meer je er krijgt.

                        Het gaat natuurlijk om de kleur van de trich's.

                        Zoek maar eens rechts bovenin op trichomes... je komt genoeg topics erover tegen.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: eerste verslag

                          ja maar ik bedoel dat je al bruine trich's ziet

                          Comment


                            Re: eerste verslag

                            Stelregel is dat men oogst wanneer 75% van ALLE trichomen ember kleurig zijn.
                            dat er ergens een paar haartjes verkleurt zijn betekend nog niks.

                            En een minimum van 8 weken bloei is wel vereist kan zelfs oplopen tot 12 afhankelijk van soort.
                            Voorlopig nog niet oogsten.
                            If life keeps putting you down, You better stay high

                            Comment


                              Re: eerste verslag

                              Zeker nog niet oogsten, dan ga je inboeten op kwaliteit.
                              Geduld!!! dat is het moeilijkste in onze hobby, maar je moet het wel opbrengen

                              Comment


                                Re: eerste verslag

                                Oorspronkelijk geplaatst door wartjen View Post
                                ze staan nu 4of 5weken in bloei en ik was gwn eens benieuwd want normaal duurdt het 6bloeiweken
                                Fruit Spirit is normaal 8 weken echte bloei ! (minimaal eh...wat Schimmige zei)
                                Als ik de foto's even terug kijk zit je nu aan week 6 bloei.
                                In theorie nog 2 weekjes dus.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X