Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kan het zijn dat die sprutzi of hoe je het ook schrijft, vrij prijzig is, 30 euro voor 100 ml ofzo. Belgie btw
PS: de bladern van mn ww's hangen ook nogal slap naar beneden, de takjes hebben precies niet genoeg kracht. Mijn opinie ; te weinig water, omdat de reuzevacuole in plantencellen zorgen voor stevigheid worden ze gevuld met water, als er niet genoeg water is vullen de vacuolen zich niet genoeg en zijn de takjes niet hard. Klopt da?!
1 vande 2 ww is dood, helemaal verschrompelt, aangezien ik vorige keer was vergeten water geven. Dat dan in stekgrond, helemaal verdord. Maar dat is ook een voordeel aangezien ik nu niet hoef te knoeien met de LR om de 3 potte in mn tent te krijgen. Nu ziet het er zo uit. Heb de ww overgepot in plagron light. Heb ze beide een bio middem gegeven in het grondwater en verstuifd tegen tripsen. Moest de toppen ook doen, ze zaten overal. Ik moest het doen met licht aan want het is echt een plaag aan het worden. Tegenslag. Hopelijk redt ze het. En mag die lr eindelijk is geoogst worden want die trichomes worden precies maar niet milky, word er echt gek van. Die staat nu al langer dan 3 maand geloof ik. Huphup!
2 dagen verder en ze ziet er zo uit, ze heeft zich herpakt en moet een weekje geen voeding hebben. Heb ze ook wat opgehoogd en ze staat nu gelijk met de top van de lr. Staat niet op foto.
Beide zien er gelukkig uit en reageren goed op hun middel tegen trips.
Ook nog enkele closeups van de lr. De trichs zien er naar mijn mening toch al iets milky - er uit.
Heb ook een zaadje van de sweet tooth besteld. Dus hopelijk tegen dat de ST in zijn grote pot mag, is de LR weg.
Ik wil echt is beginnen knippen hoor maar geduld loont.
Ook voelt het vrij koud in mn hok, de wind is echt ijzig, ook de term geeft maar 25 graden aan, zou ik de uitlaat niet uitzetten zodat de warmte wat meer binnen blijft?
Zo, nog een update. Vandaag nog eens behandeld tegen trips, enkel vernevelen.
De lr heef ik regen water met sugar royal en grezn sensation, zover ik kan zien lijken de bovenste bladeren geler te worden en zijn we bijna aan de oogsg (vergis ik me?)
De ww geef ik regenwater met alga grow en sugar royal en power roots. De onderste bladeren zijn geel. De rest heeft er geen last van. Mss door overpotten?
Ook de ventilatie naar buiten omgeleidt.
Sweet tooth toegekomen van wietzaadje.nl super mensen. Zou ik nu al beginnen ontkiemen?
@slakHet middel dat ik gekozen heb staay enkele posts terug, ik hen er zelf fotos van getrokken zodat jullie kunnen zeggen of het goed is.
@gamm, ik heb de toppen vandaag de tweede keer verneveld, ik moest want het was echt een plaag, volgende keer mee met het water en enkel op de bladeren.
Ten tweede na een maandje zie ik dat ze al een klein pruikje begint te krijgen, ik zie wat witte haren hier en daar, was het vandaag de laaste keer groeivoeding en vanaf volgende keer bloei voeding? Ze staat wel mooi.
De Lowryder zn bladeren beginnen verder te verkoperen en geel te worden, the end is near
De SweetTooth word nu gegerminate, daar wordt nog effe niet over gesproken.
De titel van mn topic is nog maar voor de helft waar x)
Dat is mijn fout dat het een mongooltje is, bij het ontkiemen ben ik wat wild geweest en heb ik het puntje van de hoofdwortel afgebroken per ongeluk.. Nu ja zij blijft leven dus hou ik haar. Binnekort als de lr weg is komt er een klein sweet toothje bij en daar kijk ik naar uit.
Comment