Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner 2x WW autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Beginner 2x WW autoflowers

    Heb LST toegepast om hoofdtop gelijk met de kleine topjes te krijgen hiervoor gebruik ik elastiekjes, foto's volgen

    Comment


      #92
      uploadfromtaptalk1390330245328.jpguploadfromtaptalk1390330261905.jpg

      IEmand een idee hoelang ze nog moet? De bladeren beginnen versmallen, de calyxen staan dik, de pistils(draadjes denk ik) zijn al goed bruin en dit is het (low quality) trich-shot ze is vandaag net 9 weken oud

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk
      Last edited by Ganesh; 22 January 2014, 13:51.

      Comment


        #93
        Re: Beginner 2x WW autoflowers

        Nog iets, men ballast werd suuuper warm dus heb ik er een ventilatortje naar laten blazen. Kan dit kwaad? Ik heb schrik om iets fout te doen hiermee. Is het normaal dat die zo tering warm wordt?

        Comment


          #94
          Re: Beginner 2x WW autoflowers

          Yup, perfect normaal.

          Gewoon zorgen dat je ondergrond hittebestendig is.
          Ventilator is infeite niet nodig, tenzij het in de ruimte waar je ballast zich bevindt ook al zeer warm zou zijn.

          Wat ik doe is de uitlaat van mijn afzuiging richten op m'n ballast.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #95
            Re: Beginner 2x WW autoflowers

            Das wel slim. Hij ligt al op een dikke tegel endan een ventilator erop maar zoals je zegt zou ik beter men uitlaat erop richten. Bedankt.

            Kan iemand zeggen hoelang de plant nog moet voor de bijl erin mag?

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

            Comment


              #96
              Re: Beginner 2x WW autoflowers

              Kan nog wel een paar weekjes verder hoor.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #97
                Re: Beginner 2x WW autoflowers

                Ik weet dat het niet de scherpste foto's zijn, maar die trichomes, zijn die nu cloudy of clear? Ik zie echt het verschil niet goed, kan dit aan mijn vergrootglas liggen?

                Comment


                  #98
                  Re: Beginner 2x WW autoflowers

                  Die foto is inderdaad te onduidelijk om goed te kunnen oordelen.
                  Ik heb me gebaseerd op het feit dat je nog een berg witte pistels op je toppen hebt.
                  Dit is een goede indicatie dat ze nog wel eventjes verder kan.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #99
                    Re: Beginner 2x WW autoflowers

                    Oke, bedankt

                    Comment


                      Re: Beginner 2x WW autoflowers

                      De afstand plant-lamp voor 250W hps zou zo'n 25-35cm zijn.
                      Alle topjes die er verder vanaf zitten groeien niet mooi dicht en ontwikkelen vaak minder.
                      Da's wat om in het achterhoofd te houden voor volgende kweek
                      De nieuwe plantjes zou ik wat omhoog brengen. Zet ze ergens op, zodat ze dichter bij de lamp staan.

                      Als je eens een paar foto's kunt maken net nadat de lamp is uitgegaan is het beter te zien hoever de WW's zijn.

                      Is je te-vroeg-geoogste wietje al droog ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Beginner 2x WW autoflowers

                        De HPS hing van het begin al op 25cm van de top, dan heb ik de top ge-LST't daardoor heb ik de lamp wat kunnen verlagen voor de kleinere topjes, de hoofdtop zit nog steeds op 23-25 cm van de lamp, de kleinere op 30-35 zo iets denk ik.

                        In het begin hebben de kleintjes nog niet zoveel licht nodig denk ik (correct me if i'm wrong), dardoor hou ik ze nog iets lager waardoor er nog wat extra licht reflecteert tegen de wand voor mijn Sweet Tooth, want die dvd covers, refelcteren niet en dan verlies ik licht voor mijn ST? Of zou ik ze toch beter ophogen?

                        Ja die WW.. die had ik drogen gehangen in m'n tent, was na 4 dagen KURK-droog en heel fluffy.. Toch wat proberen curen, maar had weinig zin. Was 6,5gram MAAR ze smaakte wel goed en er was ook effect. Enkel weinig oogst en echt heeeel droog. Heb nu wel gelezen dat als je wiet te droog is om er een aardappelschil bij in je weckpot te leggen. Zal ik deze keer is proberen.

                        Bedankt voor de interesse

                        Comment


                          Re: Beginner 2x WW autoflowers

                          Beloofde foto-s beter trich shots krijg ik niet sorry daarvoor.
                          Ook heb ik een mistmaker geplaatst, voor de lv wat omhoog te krijgen. Maakt de lv echt veel uit?
                          uploadfromtaptalk1390588664399.jpguploadfromtaptalk1390588680542.jpguploadfromtaptalk1390588692323.jpguploadfromtaptalk1390588710468.jpguploadfromtaptalk1390588720960.jpguploadfromtaptalk1390588731000.jpguploadfromtaptalk1390588740542.jpguploadfromtaptalk1390588753724.jpguploadfromtaptalk1390588764857.jpg

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

                          Comment


                            Re: Beginner 2x WW autoflowers

                            LV belangrijk. Waarschijnlijk wel.
                            Mijn LV is altijd tussen de 25 en 35 procent.
                            Laag ja maar ik ondervind hier geen problemen door.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: Beginner 2x WW autoflowers

                              Demijne is ook rond de 30. Dus dat komt dan wel goed denk ik

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Beginner 2x WW autoflowers

                                Nu had ik gedacht om de 29 ste (dan is ie 10weken) mijn plant in het donker te zetten 3 dagen zonder water (dan zijn we de 1ste), dan omhakken, drogen.
                                Zo heb ik meer thc productie heb ik gelezen.
                                Ik heb op de 29ste dan langer dan 10 dagen geflusht.

                                Lijkt dit wat?

                                Comment

                                Bezig...
                                X