Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laatste was de 31 met een verminderde hoeveelheid water, de volgende dat zal denk ik morgen zijn (ja eiglk straks dus 2/02 maw), en die daarop dat zal dinsdag 4/02 of woensdag 5/02 zijn
Op 65% milky, zou ik een klein scheutje bloeivoeding meegeven.
Ze heeft een tijd al niets gegeten, dus, kan honger zijn.
Geef twee water beurten voeding en blijf goed kijken naar de trichs.
ALs ze allemaal milky zijn, stoppen met voeden.
Wees voorzichtig, houd het bij een normale dosis.
Wacht ook even op een antwoord van Gamm, deze kent de plant beter nu.
Deze zal zeker voor morgen middag reageren, hij is meestal 's Ochtends online.
Een klein scheutje is wat je normaal als dosis gebruikt, deplant is volwassen en kan dit goed hebben.
Een overschot of blokering is uit te sluiten, je geeft immers al een dikke 10 dagen alleen water.
Als je deze week uitzit, met voeding, dan kan je volgend weekeinde, waarschijnlijk beginnen met een water dieet.
Alles hangt nu af van de trichs, dat ze zal afbloeien, dat is zeker.
De vraag is, wanneer doet ze dit.
Ik schat dat de trichs ogeveer milky zijn over een dag of 6 a 7
Vervolgens 10 dagen spoelen en dan zou ze perfect moeten zijn.
Je kan ook gewoon niets geven en de bladeren voor lief nemen.De keus is in deze volledig aan jou.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
In principe wel, heel belangrijk.
65% milky is goed, 90% en amber is beter.
Je kan op zeker spelen en alleen water blijven geven, velen doen dit, is ook heel verstandig.
De plant bloeit af, ook zonder middel, ze is klaar.
Ik zat net ook te veel gefixeerd naar jouw bladvraag te loeren en vergat, dat ze al zo ver is.
Ik moet ook indenken, dat ik persoonlijk nooit gestopt was met voeding geven.
De situatie is echter heel anders, jouw plant is vrijwel geheel klaar.
Je hebt al gespoeld en jouw plant is klaar voor de oogst, 80% van de kwekers had hem waarschijnlijk al omgelegd.
Door mijn fixatie op de vraag over het bladprobleem, lette ik even niet op.
Met andere woorden
Je moet aan je laars lappen wat ik net zei, ik maakte een fout en probeerde in mijn snelheid, een bladprobleem op te lossen.
De bladeren zullen je nu een worst moeen zijn,
Richt je aandacht volledig op de toppen en op de trichs.
Je bent er bijna, een dag of 10-15.
Sorry, ik had misschien beter moeten aangeven dat het om een vergevorderde plant ging. Dus ik geef geen voeding meer. Enkel water en ik controleer de trichs op zoveel mogelijk cloudy en (liefst) zo weinig mogelijk amber? That's it?
Dit heeft niets met jou te maken, ik ken dit topic als m'n broekzak.
Ik kijk iedere keer mee, iedere dag een keer of 5.
Dit vanaf het begin.
Ik had beter moeten opletten en beter moeten nadenken, over wat ik als advies opschreef.
Het is goed dat je de vragen stelde, dit deed me even terug lezen en weer naar de foto's kijken.
Ik had namelijk zo maar even in m'n snelheid even je oogst kunnen verzieken.
Als jouw plant nu tekorten heeft, trekt ze dit maar lekker uit de onderste bladeren weg.
Langer spoelen, geeft betere wiet.
Denk dat het er beetje vanaf hangt ... kan ook zijn dat je beetje teveel water hebt gegeven ook ...
Wordt toch gezegd (theoretische kennis nog geen ervaring met afrijpen) dat de dames op het einde beduidend minder gaan drinken ...
Hoe voelen de blaadjes aan ? Knisperig en droog ? Of eerder nog goed gevuld met water <-- figuurlijke omschrijving, snapt em wel
Maar even wachten wat de meer ervaren hobbyisten hierover te zeggen hebben ... ook benieuwd
Comment