Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner 2x WW autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginner 2x WW autoflowers

Water tekort? Oke, ik zal water gaan geven.

Comment

Dat stond toch op de agenda..

Laatste was de 31 met een verminderde hoeveelheid water, de volgende dat zal denk ik morgen zijn (ja eiglk straks dus 2/02 maw), en die daarop dat zal dinsdag 4/02 of woensdag

Je hoeft nog maar een paar daagjes hoor
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja maar zo 'dorstig' heb ik ene plant nog niet gezien, ik dacht dat het iets anders was. Heb ze net een half litertje gegeven.

Dank

Comment

@CyayC is dat rot in foto 2? Ik kan het mis hebben maar het lijkt er wel op.

Comment

Rot ? Mijn lv is rond de 10-20% lijkt me sterk maar bedoel je zo dat bruin-achtige stukje in het midden achter van de top?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
            Dat stond toch op de agenda..

Je hoeft nog maar een paar daagjes hoor
            Owh man kan jij mij opnaaien met die 'een paar daagjes' ik heb al zo een oogstkoorts ik kan echt niet meer wachten!!!

Hoop nu wel niet dat er rot in zit

Comment

Dan moet je dat even ZSM controleren heh ?
              Er staan voorbeelden genoeg op JD dus dan zoek je er wat foto's bij en trek je die plant uit de kast en ga je vergelijken.
              Je kan ook een paar dagen wachten, en als het rot is, dan kun je die hele tak met toppen straks weggooien als het een beetje tegen zit.
              Toprot is een schimmel, dat zweeft in de lucht, je hebt er niet speciaal een hoge LV voor nodig, maar het helpt wel.

Als je toprot hebt zou ik ze maar meteen knippen, dan is die paar dagen extra alleen maar extra risico.
              Jammer dat je niet op tijd bent gestopt met voeding geven, maar tis niet anders.
              Rotte stukken goed en ruim eruit knippen en weggooien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Dan moet je dat even ZSM controleren heh ?
                Er staan voorbeelden genoeg op JD dus dan zoek je er wat foto's bij en trek je die plant uit de kast en ga je vergelijken.
                Je kan ook een paar dagen wachten, en als het rot is, dan kun je die hele tak met toppen straks weggooien als het een beetje tegen zit.
                Toprot is een schimmel, dat zweeft in de lucht, je hebt er niet speciaal een hoge LV voor nodig, maar het helpt wel.

Als je toprot hebt zou ik ze maar meteen knippen, dan is die paar dagen extra alleen maar extra risico.
                Jammer dat je niet op tijd bent gestopt met voeding geven, maar tis niet anders.
                Rotte stukken goed en ruim eruit knippen en weggooien.
                Ik heb nu al meer dan 10 dagen geflusht, aangezien ik te snel was met conclusies trekken maar dat komt mij precies ten goede.

Ik ga nu enkele verslagen lezen, endan mijn cocnlusies trekken. Misschien knip ik straks, misschien is het ook niets. Ik hou jullie op de hoogte

Comment

Waarom zijn de kleuren van die trichs zo belangrijk? Ik had wel gehoord dat het te maken had met de high die je krijgt achteraf, maar stel dat je zou oogsten met enkel clear thrichs. Is je high dan enorm aangetast of?

Las al wel eerder het "wanneer oogsten" topic, maar ik dacht dat de high enkel aan de genetica van de plant lag (indica stoned en sativa meer high)
                  Last edited by Zpazt; 2 February 2014, 22:14.
                  There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Ik denk dat dit vrij duidelijk is, ik heb slecht nieuws.. uploadfromtaptalk1391376059653.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Knippen,zacht aan de blaadjes trekken om de rot te lokaliseren.
                      Wegknippen en het eventuele rotte deel de vuilnisbak in.

Jammer, het gebeurd, ik had het zo niet kunnen zien.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

@killer hartelijk dank, zonder jouw was het nog veel erger geworden.

@ iedereen, spijtige zaak, maar de case is almost closed, nu verder knippen en laten drogen.

Comment

Succes CyayC hopelijk is er niet heel veel rot!

Comment

Snel gedroogd. 19gram droog. Niet veel, spijtig. Misschien omdat ze niet ik het volle begin de energie had van een hps? Ik weet het niet. Ze smaakt wel lekker en het effect is ook heerlijk stoned. Kwaliteit in goed, kwantiteit is echt zeer laag en daar wil ik toch de oplossing voor vinden. Kon de ph zijn daarom die al aangeschaft. In mn nieuwe run waarvan ik het kweekverslag later zal plaatsen zal ik wel alle niewigheden vermelden in het volgende verslag. Alvast bedankt iedereen en happy smoking

Last edited by Ganesh; 21 April 2014, 11:22.

Comment

Bezig...
                            X