Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laatste was de 31 met een verminderde hoeveelheid water, de volgende dat zal denk ik morgen zijn (ja eiglk straks dus 2/02 maw), en die daarop dat zal dinsdag 4/02 of woensdag
Je hoeft nog maar een paar daagjes hoor
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Dan moet je dat even ZSM controleren heh ?
Er staan voorbeelden genoeg op JD dus dan zoek je er wat foto's bij en trek je die plant uit de kast en ga je vergelijken.
Je kan ook een paar dagen wachten, en als het rot is, dan kun je die hele tak met toppen straks weggooien als het een beetje tegen zit.
Toprot is een schimmel, dat zweeft in de lucht, je hebt er niet speciaal een hoge LV voor nodig, maar het helpt wel.
Als je toprot hebt zou ik ze maar meteen knippen, dan is die paar dagen extra alleen maar extra risico.
Jammer dat je niet op tijd bent gestopt met voeding geven, maar tis niet anders.
Rotte stukken goed en ruim eruit knippen en weggooien.
Dan moet je dat even ZSM controleren heh ?
Er staan voorbeelden genoeg op JD dus dan zoek je er wat foto's bij en trek je die plant uit de kast en ga je vergelijken.
Je kan ook een paar dagen wachten, en als het rot is, dan kun je die hele tak met toppen straks weggooien als het een beetje tegen zit.
Toprot is een schimmel, dat zweeft in de lucht, je hebt er niet speciaal een hoge LV voor nodig, maar het helpt wel.
Als je toprot hebt zou ik ze maar meteen knippen, dan is die paar dagen extra alleen maar extra risico.
Jammer dat je niet op tijd bent gestopt met voeding geven, maar tis niet anders.
Rotte stukken goed en ruim eruit knippen en weggooien.
Ik heb nu al meer dan 10 dagen geflusht, aangezien ik te snel was met conclusies trekken maar dat komt mij precies ten goede.
Ik ga nu enkele verslagen lezen, endan mijn cocnlusies trekken. Misschien knip ik straks, misschien is het ook niets. Ik hou jullie op de hoogte
Waarom zijn de kleuren van die trichs zo belangrijk? Ik had wel gehoord dat het te maken had met de high die je krijgt achteraf, maar stel dat je zou oogsten met enkel clear thrichs. Is je high dan enorm aangetast of?
Las al wel eerder het "wanneer oogsten" topic, maar ik dacht dat de high enkel aan de genetica van de plant lag (indica stoned en sativa meer high)
Snel gedroogd. 19gram droog. Niet veel, spijtig. Misschien omdat ze niet ik het volle begin de energie had van een hps? Ik weet het niet. Ze smaakt wel lekker en het effect is ook heerlijk stoned. Kwaliteit in goed, kwantiteit is echt zeer laag en daar wil ik toch de oplossing voor vinden. Kon de ph zijn daarom die al aangeschaft. In mn nieuwe run waarvan ik het kweekverslag later zal plaatsen zal ik wel alle niewigheden vermelden in het volgende verslag. Alvast bedankt iedereen en happy smoking
Comment