Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Berry ryder gaat micro met AMNESIAC in scrogg, nog steeds met METROP

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Berry ryder gaat micro met AMNESIAC in scrogg, nog steeds met METROP

Hash-stikkie-Dee, heb je die beentjes van de dames gelijk ff in gesmeerd met Oil of Olaz. Vinden ze lekker, zo'n moisturizer.

Staat waarschijnlijk op het plankie van je vrouw in de badkamer. Ik bedoel als je dochter al je klemmetjes al leverd kan je vrouw natuurlijk wel wat moisturizer missen.

Staat er weer fantastisch bij Berry.

Comment

I wonder.. Is 18 dagen niet lang voor dat die bloeit?
      sigpic

Comment

Gaat lekker zo Berry, zier er weer strak uit

Comment

Staat er weer mooi kortgewiekt bij!!

Berry welke bladeren wel en niet weghalen???

Zit namelijk met een scrogg-net dat veel te vol wordt met blad zodat de toppen minder licht krijgen... Heb je een tip??

Greetz
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Tnx manne voor de reacties,

We zijn weer een weekje verder, en voor het eerst dat er echt eens iets fout is gegaan.
            Aangezien de bloei goed aan het doorkomen is, hebben we de groeilampen vervangen door bloeilampen.
            Wat een leuk kleurtje geven die.
            Nu kom ik de volgende dag kijken en ik denk al, dat brand hier maar half zun gat.
            Tent open en ja hoor half zun gat, 1 lamp gewoon kapot geklapt.
            Nog niet meegemaakt en geloof mij je schrikt je het apenzuur.

IMG-20131122-WA0011.jpgIMG-20131122-WA0009.jpg

Het plantje eronder zat natuurlijk ook helemaal onder het glas, dus dat heb ik moeten weghalen.
            In de tussentijd ff de groei lamp er terug in, en contact op genomen met http://www.degrowshop.eu/ waar de lamp vandaan kwam.

Ik hou er niet van om een lamp te bestellen en die te laten verzenden, want ik zie hoe die postmannetjes met pakketjes omgaan.
            Dus de auto in en naar Utrecht, daar bij de growshop aangekomen en mijn verhaal gedaan.
            Hele vriendelijke man en die zegt dat ze daar normaal geen garantie op geven.
            Ik kan natuurlijk zelf tegen die lamp zijn aangestoten waardoor die kapot is gesprongen. Wat niet zo was maar bewijs dat maar eens.
            Om een lang verhaal kort te maken.
            Gewoon gratis een nieuwe lamp gekregen van deze vriendelijke man.
            Dus bij deze wou ik http://www.degrowshop.eu/ nog eens bedanken voor de fantastische service. (sorry voor de reclame)

FF een paar foto's onder het nieuwe zonnetje.

IMG-20131122-WA0012.jpgIMG-20131122-WA0013.jpgIMG-20131122-WA0014.jpgIMG-20131122-WA0015.jpg

En voor nu zeg ik .....

Laters.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Dat is schriken inderdaad. Is kwikdamp eigenlijk nog een probleem bij gebroken TL buizen?

Netje begint al mooi vol te raken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Flexie dat ze je gewoon een nieuwe geven. Lekker hoor.
                sigpic

Comment

Goede service hoor, mag ook wel, dat is toch niet te geloven dat die na een dag alweer naar de klote is. Met alle gevolgen van dien!

Gelukkig ben je dr goed vanaf gekomen, net zoals je plantjes

Comment

Tnx manne, en idd dat was wel schrikke ja.

Het is ook daarom dat ik wat anders aan het maken ben.
                    Voor degene die willen meekijken.

BAMMM!!!

Laters.

sigpic

Comment

Ach wat een pech. Beter dat je een nieuwe heb gekregen Berry. Erg goed van die shop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                        Dat is schriken inderdaad. Is kwikdamp eigenlijk nog een probleem bij gebroken TL buizen?

Netje begint al mooi vol te raken.
                        Dit zijn Neon buizen, dus van kwik zal weinig sprake zijn. Van neon weer wel
                        Netjes opgelost van de GS berry! Dat verdient wel een beetje reclame vind ik. Succes met de nieuwe kast!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Dit zijn Neon buizen, dus van kwik zal weinig sprake zijn. Van neon weer wel
                            Lol, nee ik heb het niet over het neon gas. In CFL/TL/PLL (=t-neon) of hoe ze het ook noemen, zit neon en altijd kwik(damp). De neon is inderdaad geen probleem, maar de kwikdamp wel. Het is niet voor niets klein chemisch afval

:edit: Linkjes over het opruimen van gebroken buizen:
                            Voor al je zakelijke- en particuliere verlichting zoals LED armaturen, LED lampen en meer! Ervaar professioneel advies en snelle levering bij Lampdirect!

Spaarlampen van het type CFL (“compact fluorescent lamp”) en TL-lampen bevatten een kleine hoeveelheid kwik: spaarlampen mogen momenteel maximum 3,5 mg kwik bevatten,

Toch niet helemaal ongevaarlijk dus, maar het is niet op bloeiende toppen gevallen dus voor je planten zal het wel meevallen.
                            Last edited by Wietefras; 23 November 2013, 12:36.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

ha m8 hoe ist nou in je micro??
                              netje zal inmiddels wel al lekker vol zitten denk ik.

Greets

Comment

Yo de manne.

Sorry voor de late update, ik heb het thuis nogal moeilijk op het moment.
                                Ik ben hier ook even de tel kwijt, maar ik zal me er van de week eens in verdiepen.
                                Het net zit iig al aardig vol.
                                Snel een paar foto's met de lamp aan, want daar ben ik ook iedere keer te laat voor.

IMG-20131128-WA0001.jpg IMG-20131128-WA0002.jpg IMG-20131128-WA0003.jpg

Ja ik moet vanavond toch echt weer eens een beetje binden,
                                Sorry voor deze crappie update manne maar mijn botte kop staat er niet naar.

berry out!

sigpic

Comment

Bezig...
                                X