Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Berry ryder gaat micro met AMNESIAC in scrogg, nog steeds met METROP
Re: Berry ryder gaat micro met AMNESIAC in scrogg, nog steeds met METROP
Ey bedankt manne voor alle support.
Serieus dat doet een mens goed.'s
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om uit te zoeken hoever de dames staan.
Ik beloof dat ik daar van de week eens tijd voor ga maken.
Door alle shit hier in het thuisfront heb ik mijn plantjes wat verwaarloosd.
Ook me andere kweek maar die dames daar hebben geen aandacht meer nodig, die zijn lekker aan het afbloeien.
Deze dames daarentegen, moesten echt wel aandacht hebben, het binden stond ff stil en ik had te veel
voeding in het vat zitten wat ik dus niet in de gaten heb gehad, en ja daar dragen de dames nu de gevolgen van.
Maar swat we zijn er weer volle bak mee bezig dus het komt wel weer goed.(hoop ik gehehe).
Ik klap er maar wat foto's op en zal van de week alles eens goed uitzoeken en een goeie update doen.
Ben van plan het met dezelfde set up te proberen en wil ook beginnen met scroggen.
Bedankt voor het geweldige kweekverslag, erg duidelijk en nog veel succes ermee!!
Grtz Louweed
Zo, wat een zooitje Berry, maar we weten hoe dat komt makker.!!! Zo kunnen we goed zien wat voor werk en liefde je aan plantjes geeft en als je het ff geen aandacht aan ze geeft dan krijgt je dit.
Zou je misschien is een foto van de onder het netjes kunnen plaatsen? weet ik een beetje hoe en wat..
Want zo te zien, heb ik te veel blad weg gehaald :o
Comment