Daar zijn we weer met een microverslag van de K1 amnesia.
Ik heb via k1 zaden van zijn zaadrun bemachtigd. Het was een geselecteerde stek amnesia gekruisd met een soma amnesia man. De eerste 4 weekjes hebben ze onder een 400w hpi mee staan groeien in me gewone hokje. Wist eigenlijk niet goed wat ik er mee moest doen aangezien ik allemaal autoflowers heb staan. Het tentje waar ze nu in komen te staan was in gebruik voor een zaadrun blue berry auto. Nu is hij vrij en gecleaned om er nog maar ff snel een scrognet in te hangen want de plantjes waren eigenlijk al te groot
Mamoth dark propagator 60-90-60
T-Neon 2x75w
Afzuiging staat op de invoer van me grote hok(mogelijk nog een aparte 150 kuub filtertje en 100 kuub afzuiging)
inlaat passief
scrognet
11L potten
lightmix
amnesia stek x amnesia soma
Voor de groeiweken van de plantjes kunnen jullie terecht in mijn andere verslag
PPP-moederplanten-nirvana-versus-autoflowers-hpj
Ik ben van plan moeder natuur lekker haar gang te laten gaan met deze reguliere plantjes ze worden dus beide afgebloeid no matter what.
Sinds vandaag staan ze onder de t-neon en ook gelijk op 12/12 want ze zijn al groot zat.
Tijdens het plaatsen had ik eigenlijk al hoogte tekort dus we moesten gelijk gaan binden.
DSCN2542.jpgK1 amnee micro scrog
DSCN2543.jpgK1 amnee 1
DSCN2544.jpgK1 amnee 2
DSCN2545.jpgAfzuiging op de inlaat van me hok(recht boven de t-neon)
DSCN2546.jpgK1 Amnee 1
DSCN2547.jpgK1 Amnee 2
DSCN2548.jpgClipjes voor het binden
Greets Psy
Ik heb via k1 zaden van zijn zaadrun bemachtigd. Het was een geselecteerde stek amnesia gekruisd met een soma amnesia man. De eerste 4 weekjes hebben ze onder een 400w hpi mee staan groeien in me gewone hokje. Wist eigenlijk niet goed wat ik er mee moest doen aangezien ik allemaal autoflowers heb staan. Het tentje waar ze nu in komen te staan was in gebruik voor een zaadrun blue berry auto. Nu is hij vrij en gecleaned om er nog maar ff snel een scrognet in te hangen want de plantjes waren eigenlijk al te groot
Mamoth dark propagator 60-90-60
T-Neon 2x75w
Afzuiging staat op de invoer van me grote hok(mogelijk nog een aparte 150 kuub filtertje en 100 kuub afzuiging)
inlaat passief
scrognet
11L potten
lightmix
amnesia stek x amnesia soma
Voor de groeiweken van de plantjes kunnen jullie terecht in mijn andere verslag
PPP-moederplanten-nirvana-versus-autoflowers-hpj
Ik ben van plan moeder natuur lekker haar gang te laten gaan met deze reguliere plantjes ze worden dus beide afgebloeid no matter what.
Sinds vandaag staan ze onder de t-neon en ook gelijk op 12/12 want ze zijn al groot zat.
Tijdens het plaatsen had ik eigenlijk al hoogte tekort dus we moesten gelijk gaan binden.
DSCN2542.jpgK1 amnee micro scrog
DSCN2543.jpgK1 amnee 1
DSCN2544.jpgK1 amnee 2
DSCN2545.jpgAfzuiging op de inlaat van me hok(recht boven de t-neon)
DSCN2546.jpgK1 Amnee 1
DSCN2547.jpgK1 Amnee 2
DSCN2548.jpgClipjes voor het binden
Greets Psy
Comment