Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx thugz doen we
Haha idd krasi ze was aardig lenig bene wijd open, benen dicht en ff de andere kant op vouwen
Je stuifmeelzuiger bedoelde ik maar daar had ik al antwoord op.
Ken die klere dingen alleen vinden via usb aansluiting mja dan moet ik me laptop mee sleuren:p
He jammer dat je topic me nu pas opvalt, nu moet ik weer helemaal terug gaan lezen.
Maar ik tuig mijn Zaadel hier ook even op.
Info vergaren voor zaadkweekje ooit ^^
If life keeps putting you down, You better stay high
welkom schimmige ja ik kom uit iedere hoek zetten dus hier en daar snap ik datje het mist. zo heel veel hebben jullie nog niet gemist hoor haha.
thnx mway laten we het hopen
Speciaal voor k1 een updatje met wat info over de zaden en wat ik ermee heb gedaan tot nu toe.
in 1 dag gekiemd
in 1 dag boven 55 dagen oud 20 dagen groei(400w hpi) 21 dagen voorbloei(T-Neon 2x75w) 14 dagen bloei(T-Neon 2x 75w)
Ik heb ze in de groeiperiode onder een 400w hpi gehad waardoor ik hele mooie volle plantjes kreeg met hele korte nodes en een heel dik pakket met wortels. Aan het einde van de groeiperiode zijn ze overgegaan van 3,6l naar 11l. Ik heb in de groei de hoofdtoppen 2x getopt en de zij scheuten laten gaan wat me zij scheuten een stuk langer maakt.
4 Hoofdtoppen van teen tot top: 49cm/55cm/56cm/51cm
4 Zijtakken van teen tot top: 61cm/37cm/41cm/46cm
Verder hebben we de k1 amnees in de groei flink lopen stressen zonder een resultaat gelukkig.
De overschakeling naar de bloei verliep wel langzaam de man liet de verschijnselen al zien bij anderhalve week maar de lady heeft 3 weken op zich laten wachten. Hierbij gebruik ik wel de t-neon 75w dus of dat het verschil zou kunnen maken...
Ik heb al zeker me oordeel klaar over de k1 amnee en dat is niks anders dat ik dik tevreden ben ze kunnen goed tegen een dosis stress. Hier bij mij zullen we ze niet zien afbloeien omdat het een zaadrun is maar me maat Montanaa gaat dikke toppen kweken met de k1 amnee. Dat het bloeien lang liet wachten is het soortje he. Dus k1 zeker verder gaan met dit soortje
Hierboven staat wat info mbt de zaden van k1 en de plantjes van het begin tot het eind. Hier gaan we verder met de huidige dag 14 bloei.
Comment