Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx mannen en wat betreft de bloem die is er spontaan vanaf geregend 1 malig dus is het nog miniem wat erop zit zodat we tog een fatsoenlijke hasj kunnen maken ervan (zijn we btw aan het opsparen tot we heel veel hebben)
Ben benieuwd hoe ze kiemen dat ik bijna niet kan wachten aangezien de blue berry's een ramp waren......
Ook kan ik melden dat de eerste 6 zaden op de vloer liggen met een mooie tigerstripe
Ja m8 ik ga er sowieso mee door(al zal ik niet aan jou kunnen tippen:p) zal helaas niet gelijk gaan maar de run daarop denk ik. Wil verder met deze maar ook straks een mooie k1 amnee kruisen met een tot nu toe onbekende:p.
Ik volg jou tips en dus de natuur let it be winter soon
@escargot: wat je al niet om je oren/ogen geslingerd krijgt hier he heb me nieuwe harde schijf al besteld nu nog een manier om hem in me hersenpan te implanteren haha
@killer008: Daar is niks raars aan dit is de natuur. Ze heeft te weinig drinken gekregen hierdoor zijn de wortels op zoek gegaan naar wat vocht wat uit de blumat Drupte. Als ik dit had laten gaan had dit bergje waarschijnlijk tot het slangetje van de blumat gezeten.
We kunnen wel bijna zeggen dat we op hydro kweken:p wortels in de lucht en water druppeld erlangs haha
Vind het wel een grappig effect wat ik nog hiet tegen was gekomen terwijl dat het gewoon een slechte watergift is waar ze nooit iets van heeft laten merken.
Yupz idd waar denschimmige maar wortels hebben niet alleen een hekel aan licht. Nat en kou zijn er nog 2 waar ze niet van houden(op aarde dan op hydro zijn ze nat gewend).
Dag 43 bloei
We hebben 1x in de 2 dagen werk aan deze dame dus dat valt wel mee.
Ik vul het vat op een ph van 5,6 en de volgende dag staat tie op 6,2 dus dat is ideaal.
1x in de 2 dagen tik ik voorzichtig tegen me scroggnet aan om wat zaden te laten droppen. Nu trek ik er zon 10 zaden per keer af wat natuurlijk nog erg weinig is maar we zitten ook nog in een vroeg stadium.
De lady zelf doet het verder perfect en heeft niks te klagen hier in het tentje.
Thnx m8 enne tot nu toe idd suc6vol
Zaden zijn idd erg mooi gerijpt mooie tekening erop.
De eerste 50 liggen al lekker in de koelkast deze worden zo gebruikt voor een kiemtest over een aantal weken.
Alles wat er nu vanaf gaat komen gaat even apart de koelkast in aangezien sommige al meer dan een week in de koelkast liggen.
Comment