Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K1 Amnesia in scrogg met metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: K1 Amnesia in scrogg met metrop

Gaat lekker hier Psy! Nice!
    -

Comment

mooi psy wist niet dat een zadenplantje ook zo mooi kon zijn
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Very nice al dat rookbloemzaad

Comment

Thnx mannen en wat betreft de bloem die is er spontaan vanaf geregend 1 malig dus is het nog miniem wat erop zit zodat we tog een fatsoenlijke hasj kunnen maken ervan (zijn we btw aan het opsparen tot we heel veel hebben)

Ben benieuwd hoe ze kiemen dat ik bijna niet kan wachten aangezien de blue berry's een ramp waren......
          Ook kan ik melden dat de eerste 6 zaden op de vloer liggen met een mooie tigerstripe

Greets
          Last edited by psychedelic1988; 22 December 2013, 15:18.

Comment

hoppa dat gaat de goede kant op ( daar ging je nog mee verder vermoed ik dus ?? )

Tevens ,leg ze nu eerst maandje in de koeling he , en probeer ze dan te poppen , in de natuur gaat het ook zo he

ze vallen op de grond , dan winter !! enzo...

groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja m8 ik ga er sowieso mee door(al zal ik niet aan jou kunnen tippen:p) zal helaas niet gelijk gaan maar de run daarop denk ik. Wil verder met deze maar ook straks een mooie k1 amnee kruisen met een tot nu toe onbekende:p.

Ik volg jou tips en dus de natuur let it be winter soon

Greets

Comment

Ik had het nog niet gehoord, Maandje in de koeling, maar logisch nagedacht kwam ik op diezelfde conclusie...
                Een zaadvrouw kan ook heel mooi zijn...

Zal wel iets psychisch zijn hier, ik vind zwangere vrouwen ook erg mooi, ik bedoel, ze stralen.....
                Last edited by Escargot; 26 December 2013, 12:47.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dat hoopje wortels boven de grond vind ik er maar heel raar uit zien.

Comment

@escargot: wat je al niet om je oren/ogen geslingerd krijgt hier he heb me nieuwe harde schijf al besteld nu nog een manier om hem in me hersenpan te implanteren haha

@killer008: Daar is niks raars aan dit is de natuur. Ze heeft te weinig drinken gekregen hierdoor zijn de wortels op zoek gegaan naar wat vocht wat uit de blumat Drupte. Als ik dit had laten gaan had dit bergje waarschijnlijk tot het slangetje van de blumat gezeten.

We kunnen wel bijna zeggen dat we op hydro kweken:p wortels in de lucht en water druppeld erlangs haha
                    Vind het wel een grappig effect wat ik nog hiet tegen was gekomen terwijl dat het gewoon een slechte watergift is waar ze nooit iets van heeft laten merken.

Comment

Meer wortel is meer plant toch?
                      Zolang het licht er niet op schijnt zou het goed moeten gaan
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Yupz idd waar denschimmige maar wortels hebben niet alleen een hekel aan licht. Nat en kou zijn er nog 2 waar ze niet van houden(op aarde dan op hydro zijn ze nat gewend).

Dag 43 bloei

We hebben 1x in de 2 dagen werk aan deze dame dus dat valt wel mee.
                        Ik vul het vat op een ph van 5,6 en de volgende dag staat tie op 6,2 dus dat is ideaal.
                        1x in de 2 dagen tik ik voorzichtig tegen me scroggnet aan om wat zaden te laten droppen. Nu trek ik er zon 10 zaden per keer af wat natuurlijk nog erg weinig is maar we zitten ook nog in een vroeg stadium.
                        De lady zelf doet het verder perfect en heeft niks te klagen hier in het tentje.

DSCN3967.jpgDSCN3965.jpgDSCN3963.jpg

DSCN3964.jpgDSCN3970.jpgDSCN3973.jpg

DSCN3972.jpgRSCN3974.JPG

Greets

Comment

ziet er nog steeds een mooie dame/man uit
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thnx m8 de dame begint nu toch lekker te strooien

Comment

Mooi donker, duidelijk rijp.

Moeder ziet er ook mooi uit, tsja...wat kan ik meer zeggen, een succes kweekje.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Thnx m8 enne tot nu toe idd suc6vol
                                Zaden zijn idd erg mooi gerijpt mooie tekening erop.
                                De eerste 50 liggen al lekker in de koelkast deze worden zo gebruikt voor een kiemtest over een aantal weken.
                                Alles wat er nu vanaf gaat komen gaat even apart de koelkast in aangezien sommige al meer dan een week in de koelkast liggen.

greets

Comment

Bezig...
                                X