Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test met nieuwe en slimme LED stations

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

Mooi groen en lekker vol.

Comment

Zo jammer heh ..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ooit zal het toch wel een keer lukken?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik ben in bezit van een LED bak en het gaat wel maar zooo veeel langzamer. Tis wel leuk maar als ik kijk naar de belachelijke prijzen die worden gevraagd voor een 600 watt led dan is de keuze voor HPS logischer. Ik ben van mening dat de led techniek wel verbeterd maar te duur is en in groei veel te langzaam gaat. Bloeispectrum is inmiddels beter dan dat van hps alleen geen diepte zelfs niet met de nieuwste 5watt leds.

Comment

Je kan met led de "diepte" ook wel krijgen, maar dan moet je meer Watts ophangen dan met HPS. Dat gaat dan alleen weer niet lekker samen met het verkoop sprookje dat led zuiniger is dan HPS.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ik heb growshop sprookjes gehoord: deze 200w led vervangt een 600w hps. Ja als straatverlichting ja

Comment

Hoe zijn deze leds voor u bevallen? Ik wil namelijk dezelfde kopen voor mijn kastje. Nu draait hij op cfl in totaal 200watt en zit nog een kleinbeetje met warmte probleem. Is het dan aan te raden deze leds of loopt de warmte dan nog verder op? Ik denk namelijk dat deze iets minder warmte afgeven dan 200 watt aan cfl tornado's van philips...

Wat denkt u?
                KEEP IT GREEN!!!

Comment

Mijn led bak zijn maximale hitte-uitstoot is 34 graden C. Dus erg laag, 2 cfl 23w geeft bij mij al een stijging van 24 graden naar 27 graden. Echter een 600-1000 watt geeft veel meer hitte af dan mijn 155w ik weet niet hoeveel.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Ok, dat is goed nieuws denk ik. Ik heb namelijk 6 keer 23 watt tornado en 2 keer 32 watt tornado van philips hangen en de temp blijft nu nog net goed. In de zomer wordt dat een hele opgaaf om de temp goed te houden dus dan hoop ik ongeveer 250 watt aan led er in te hangen... Dan denk ik dat het kunstje geflikt is
                    KEEP IT GREEN!!!

Comment

250w led belicht effectief nog geen vierkante meter. Voor de dode hoeken gebruik ik nog steeds cfl. Ga nu over naar t neon. En summer is a bitch voor binnen kweken.

Comment

Ik heb een interne oppervlakte van 90 bij 60 cm. Is 250 watt led daar wel voldoende voor?

20150313_111941.jpg
                        Last edited by Kaliber308; 13 March 2015, 14:20.
                        KEEP IT GREEN!!!

Comment

Jawel maar waarschijnlijk iets te kort op de lange zijden. Zie je vanzelf als de buitenste planten naar het licht trekken. Paar cfl erbij klaar. Wel bij zaailing hoog beginnen met de led.

Comment

Ok, misschien een optie om dan de led unit op te splitsen in kleinere zodat ik ze kan verdelen over het oppervlakte? Kost misschien iets meer maar kan het beter in 1 keer goed doen. Valantiegeld komt er toch aan
                            KEEP IT GREEN!!!

Comment

Ik heb besloten om 2 units van Crazy LEDs holographic series 1 op te gaan gebruiken.
                              Die kosten 500 per stuk maar daar krijg je ook wel 1 van de beste van de wereld voor....

Iemand ervaring met deze LED lampen?
                              KEEP IT GREEN!!!

Comment

Koop je 2 volledige setups voor. Dure hobby

Comment

Bezig...
                                X