Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sorry mensen voor mijn afwezigheid de laatste weken. Ik heb een vakantie gehad en wat problemen met de persoon waarmee ik het samen deed. Inmiddels is de test weer up en running. Vanaf nu kunnen jullie de tent netjes volgen. De test gaat weer goed van start en zal deze keer blijven gaan haha.
Dit is een foto van de eerste dag. 4x uit zaad (freddy's best) en 1x een amnesia stekje die mee mag doen.2013-11-24 21.49.53.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Jammer van al die negatieve berichten gelijk over het LED. Het is inmiddels al bewezen dat het werk. En die links die geplaatst zijn door HJM zijn LED stations die alleen aan en uit kunnen en waar je de plant niet mee kunt besturen. Dat zijn juist de lampen die de markt hebben verpest. Zoals gezegd mogen jullie mij volgen en zou ik dat ook erg leuk vinden om waardevolle tips te krijgen.
Deze week is tent 1 gestart en over 2 weken start nummer 2.
Comment