Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test met nieuwe en slimme LED stations

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

Welke eerste dagen bedoelt men? zaadje?

Zover ik weet moet je juist de eerste dagen niet veel voeding geven. het liefst ook een voedingsarme grond gebruiken.
    Hoogstens water geven. De eerste daagjes heeft het nog voeding vanuit het zaad
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ik denk dat je dan gewoon moet doen wat die fabrikant adviseert.
      Aangezien wij niet weten wat er precies allemaal in die voeding zit kunnen we eigenlijk geen advies daarover geven.

Ik vond alleen je uitspraken wat opmerkelijk.

Je zegt :
      Bij te weinig groei moet er meer Bloom bij. (Opmerkelijk, want Bloom is voor de bloeiperiode, bevat minder N, dus zou normaal niet zorgen voor meer groei)
      Bij te veel strek geef je minder Bloom en meer VEG. (Opmerkelijk zie voorgaande. + VEG zegt mij dat het voor de "groene periode" is, dus die zou meer N bevatten)

Met die voedingslogica ben je mij kwijt, daarom wilde ik graag weten wat er dan wel in zat.
      Raar als dat allemaal achteraf pas bekend wordt, beetje nutteloos ook zo.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Voeding word ook gewoon opgenomen door de wortels of vastgehouden in de aarde, vocht verdampt.

en je moet de temperatuur hoog genoeg hebben om planten te laten transpireren. Pas als een plant goed kan transpireren kan hij ook voldoende voeding opnemen om een snelle groei en bloei te bevorderen.

ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel maar ik heb ff een filmpje opgezocht, misschien begrijpen jullie het dan wat ik bedoel.

wat is eigenlijk de reden dat je zo geheimzinnig doet over je voeding?
        Last edited by mr pitbull; 3 December 2013, 16:48.

Comment

Die Bloom en Veg zijn de kanalen op de lampen niet de voeding. Bloom houdt in dat er meer infrarood bij komt in het spectrum waardoor je plant uiteindelijke gaat bloeien, maar in het begin ook zeker gaat strekken door die straling. Veg (blauw) maakt hem meer bootsy.

Hier wat flits foto's.
          IMG_4645.jpgIMG_4646.jpgIMG_4647.jpgIMG_4648.jpgIMG_4653.jpgIMG_4656.jpgIMG_4657.jpg

Comment

die stekken , heb je die al behandeld ?? zo niet mss best doen , zie ik daar geen sporen op ??
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Je ziet echt goed het verschil met die ene die verwarmd wordt.
              Kun je niet meer matjes neerleggen of een kabel??
              Dan gaan ze tenminste een beetje gelijk op

Comment

Misschien dat je heel per ongeluk over mijn vraag heen hebt gelezen.
                Oorspronkelijk geplaatst door mr pitbull View Post

wat is eigenlijk de reden dat je zo geheimzinnig doet over je voeding?

Comment

Heel simpel mr pitbull...ik heb een contract en mag nog niks over de voeding. Komt wel wanneer we verder in de testen zijn. Eerst maar eens kijken of alles gaat zoals gepland is vanaf onze kant.

Comment

K1...ik dacht het ook al te zien. Heb ze gisteren behandeld voor de zekerheid.

Comment

Wat stom. Dus als alles goed gaat dan mag je de naam noemen om reclame te maken.

Maar als het niet werkt dan krijgen we dus waarschijnlijk ook nooit te weten welk product niet werkt. Zodat niemand daar van kan leren en te weten komt dat iets een slecht product is.

voor mij is het nu voor 99% zeker dat deze hele kweek is opgezet door een stel verkopers die willen verkopen.

en hier niet zijn om producten te testen maar alleen om goede resultaten van hun producten te showen.

Comment

Geen sponsor naam geen productnamen maar bij goede resultaten wel.
                        Hadden jullie dan niet beter eerst kunnen testen en daarna een presentatie kunnen houden?

Comment

je gebruikt alleszins harstikke dure lampen, site gevonden waar ze deze verkopen, sol4 series?
                          dat is dan ook al op de markt voor verkoop.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Het gaat er hier toch om wat de uitkomst is....dat LED wel of niet werkt. Jullie hoeven niet mee te kijken als jullie zoveel op te merken hebben. Ik ga hier verder ook niet meer op reageren deze opmerkingen en vragen en maak mijn verslag af waar hij voor bedoelt is. Onderzoeken of deze setup met deze voeding werkt. zo niet dan hebben we pech, zo ja dan hebben we een nieuwe opening voor de LED markt en dus de toekomst voor velen.

Comment

Maar als het niet werkt, krijgen we dan ook te horen welke voeding niet werkt?
                              Of mag je dan volgens je contract geen namen meer noemen?

Comment

Uiteraard mag ik het gewoon noemen en zal ik ook doen. Het gaat hier niet om specifiek de voedingslijn. Wij kijken precies hoeveel stikstof, kalium, fosfor, mineralen, sporen en noem maar op nodig zijn. Dat zit uiteindelijk in elke voeding. Wij gaan net zo lang door tot we de juiste verhoudingen hebben gevonden. Dit onderzoek is dus erg belangrijk en ook voor de toekomst in het kweken voor velen die wel interesse hebben in LED.

Comment

Bezig...
                                X