Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test met nieuwe en slimme LED stations

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

vind het intressant..heb zelf nooit iets op zolder gehad en denk dat led het ook is.
    heb zelf een 90 watt 7spectrum led aangeschaft.
    heb mn haze schatjes deze wk in een potje eronder gezet . 21w spaarlamp erbij voor de
    warmte.geef ze nu alleen roots simulator.
    ik wacht op meer bruikbare tips dus kijk mee..

Comment

Vanmorgen gesprekken gehad met de voedingsman en de shop en alles gaat erg goed. Ze hebben de planten bekeken en zijn kerngezond gekeurd. Idd gestrekt, maar dat gaan we nu oplossen door wat anders te testen. Vandaag is de tweede tent op 12/12 schema gegaan en gelijk alles op 100% om zo een shock te geven qua licht. We willen zien wat er dan gaat gebeuren. Gaat het strekken of nie...het verrood willen wij er eerder in om die bloei hormonen te stimuleren.

Deze foto's zijn van gisteren. Zoals je kunt zien is de tweede tent al veel compacter dan de eerste tent en ook binnen twee weken weer een erg mooi resultaat.

Tent 12014-01-20 16.14.47.jpg

Tent 1IMG_4759.jpgIMG_4760.jpgIMG_4761.jpg

Comment

verrood licht zorgt juist voor de strek van planten. Als de plant op het lichtregime van 12/12 word gezet dan staat de plant nog steeds in de groei dus heeft nog gewoon blauw licht nodig.

We zullen het zien.

Comment

Ze krijgen ook blauw alle kanalen staan nu gelijk op 100%. Even een paar dagen aankijken hoe de plant zich ontwikkeld.

Comment

Ja, maar het gaat toch om de ratio?

Was de truc met dat ver-rood niet dat je dat maar kort aan zet om de plant sneller in de bloei te krijgen? Dus niet constant aan (want dat gaat strekken), maar een half uurtje voordat de lichten aan gaan oid. Je kon dan ook met een uur minder donker toe.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Dat ga ik eens navragen Wietefras. heb daar idd ook vaker over gelezen! Jullie horen daar snel meer over.

Comment

Sorry voor muggezifting maar ik zie een stekker blok in je tent! Probeer zoveel mogelijk elektriciteit uit de tent te duwen. Wegens brandveiligheid.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CyayC View Post
                  Sorry voor muggezifting maar ik zie een stekker blok in je tent! Probeer zoveel mogelijk elektriciteit uit de tent te duwen. Wegens brandveiligheid.
                  Dubbele zift
                  Meestal word dit geadviseerd in verband met kortsluiting (wat brand als gevolg kan hebben..)
                  Deze vergroot in kans is bij hoge luchtvochtigheid. (c.a. 70%+)
                  Ligt er dus ook een beetje aan of je stek of zaad kweekt (zaad heeft niet persee hoge lv nodig waarbij stek dit wel weer verlangd)
                  Overigens ligt het stekker blok niet op de grond *knoeien* of hoog in de tent *LV warmte stijgt op etc.* maar netjes rond het midden boven pot hoogte.

Mijn conclusie: daar hebben ze vast wel over nagedacht
                  If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Comment

Persoonlijk zou ik geen stekkerblokken op de potten leggen gezien je hier nog met watergift kan zitten.
                      Maar spreek je ook niet tegen hoor, vermijden is altijd het beste. maar op deze manier is het ook vrij goed opgelost.

Comment

Vind je ?
                        Ik vind het not done, zoals dat hier naast de potten hangt en wil het absoluut niemand aanraden dit na te doen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lol? En jullie merken dit nu pas op? Vroeg aantal pages terug al of het geen kwaad kon
                          sigpic

Comment

Ach een fik meer of minder maakt sommige schijnbaar niet uit.

Comment

Mm had alleen die stekkerblok naast de pot gemist.
                              Maar Deze kan wel

Comment

Nee, ook niet.
                                Verdeelblokken met elektra horen buiten de tent.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X