Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test met nieuwe en slimme LED stations

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LED test met nieuwe en slimme LED stations

Heb je ook een foto van tent 2?

Comment

Zijn ze al 8 weken aan het bloeien nu?

Comment

die toppen zwellen dus NIET, zie weinig of geen verschil met je vorige update
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik kijk nu al uit naar de eindvergelijking in elektriciteitsverbruik. Succes met de laatste meters!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

lokes ano ,

hoe staat het hier ??

groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anowietje View Post
                Het gaat allemaal goed met de planten. Alleen zijn wij bezig een manier te vinden om het proces te versnellen en zullen dit toepassen in de nieuwe tent. Aan de toppen te zien kunnen ze nog even doorgroeien, maar als je kijkt naar de weken hadden ze met een HPS al klaar geweest. Om het dus interessant te maken moet er iets gedaan worden waardoor het proces sneller tot zijn einde komt. Hierover later meer.
                Ja ok duidelijk, onder HPI lamp groeit de plant ook sneller dan onder spaarlampen, maar dat had toch te maken ook aan het wattage?
                Maar zouden deze led lampen niet even krachtig moeten presteren als de HPS?? (alleen dan zonder de warmte)

En proces versnellen? meer ledjes er op...
                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ik denk dat anowietje bedoeld dat het spectrum niet goed geweest is. De ratio van verschillende rode "kleuren" zou ermee te maken hebben hoe snel de plant afbloeit. Je leest wel vaker bij led kweekjes dat de bloei veel te lang duurt. Al gaf anowietje aan dat hij daarvoor wel de juiste leds had.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Kijk eens naar het verslag van Bloemetje.

wellicht dat je beter het lichtspectrum van hem over kan nemen tijdens de bloei.

Jammer,maar helaas
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Schermafbeelding 2014-03-10 om 20.01.46.jpg Schermafbeelding 2014-03-10 om 20.01.55.jpg Schermafbeelding 2014-03-10 om 20.02.02.jpg

Dit is het resultaat geworden van de eerste test. Ik zeg NIET verkeerd. Veel last van spint gehad welke steeds maar terug keerde en de bladeren flink hebben aangetast.

Wat ik bedoelde met het proces versnellen is niet qua spectrum, maar qua voeding. Spectrum zijn wij al over uit en dat zit allemaal best.
                      Ik zal deze week nog even foto's maken van de tweede tent en de derde start over 2 weken. Volgende week zal ik ook het drooggewicht tonen. Sorry voor de weinige posts de laatste weken, maar erg druk met verhuizingen etc.

Comment

Nog aardig goed gekomen toch.
                        Ben nu helemaal benieuwd naar de rest en uiteraard het gewicht.

Comment

De 2de tent zal het hopelijk beter doen. Aan de toppen te zien zou ik zeggen bloeiweek 6 (van een 8 weken bloeier).

Comment

Zijn die zo geoogst dan? Dat paarse licht maakt het wat lastig om te zien, maar ben het met Cookaap eens dat ze er wel uitzien alsof ze nog even te gaan hebben.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

voeg mij toe aan de 2 coments hier boven !!

hoe staat tent nr 2 er voor ano ??

groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

De tweede tent gaat prima, meer hoofdtoppen door het vaker toppen in het begin. Alleen werden die ook erg lang. Helaas is die freddy's best gewoon een lange soort en heb ik zelf de planten in een grotere tent moeten plaatsen van 2m hoog ipv 1.80m. De planten kwamen tegen de leds aan en begonnen te frituren.

2014-03-11 08.51.54.jpg

Welk soortje wordt niet al te groot en geeft een hele goede opbrengst, kunnen jullie mij daar eens in adviseren?

Comment

Bezig...
                                X