Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben redelijk tevreden over de eerste test. Er moet nog wel een hoop veranderen en in de volgende tent de spint harder aanpakken. Dit heeft het proces ook erg vertraagd helaas en niet op tijd de harde maatregelen genomen. Ik ben zelf erg benieuwd naar het drooggewicht. Die Amnesia was in ieder geval erg lekker om te roken en een zeer goed effect. (lees hard naar de....)
Wanneer er weer nieuws is, dan zal ik dat update. Ik ga eens kijken naar die White Russian. Thanks Cookaap.
Succes met ontkiemen.. En hopen dat je het echt krijgt wat die zegt.. Heb namelijk is een keer "haze" gehad van hem.. Bleek achteraf helemaal geen haze te zijn. Nor trekken.
Het gewicht uit de eerste tent is droog 310gram. Vind het zelf niet slecht voor de eerste tent en ook nog eens flink verpest door de spint.
De tweede tent ziet er gezonder uit en daarvan zijn de bladeren nog mooi, dus de fabriek van de plant ook .
@Blani, volgens mij moet jij even terug lezen voor je iets zegt. Ik heb erg last gehad van spint en zo erg dat ze de hele fabriek van de plant hebben vernachelt. Tent 2 gaat een stuk lekkerder met meer hoofdtoppen.
Tent 3 is inmiddels van start en staan nu 3 dagen in het licht.
Comment