Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Komt best goed hoor.
Filter/afzuiger hangen optimaal zo zonder bochten, afstand tot de lampjes is prima.
Je hebt al flink wat gelezen en begint niet als een kip-zonder-kop, dat is wel te zien.
Gewoon op 18/6 laten en zeker niet toppen, mannetjes bij de grond afknippen, wortels laten zitten.
@ El Plantos
In het pakhuis leeft nog alles en ziet er mooi groen uit , de 3 fem auto's die eerder ontkiemd waren zijn nu eindelijk wat meer aan het groeien de rest is nog vrij klein en de lelijke plantjes ga ik nog verwijderen, al lees ik wel dat de lelijke soms het mooiste worden en het meeste gaan geven
@ Gamm
Een grappige kweek mag ook al eens , toch? En bedankt
@ QnQ
We zien wel of het goed komt of niet, het is allesinds een leertest voor me en mss ook voor andere
Ik heb al heel veel gelezen en blijf dit ook doen als ik er de tijd voor vind, je leert er veel van maar in de praktijk leer je toch meer volgens mij, maar qua setup heb ik inderdaad heel goed over gelezen voor ik eraan begon.
Autoflowers ga ik inderdaad op 18/6 laten staan en zeker niet toppen en zoals je zegt de mannen killen en was ik inderdaad van plan om deze gewoon af te knippen, ik ga deze zeker niet uit de grond trekken want dan verstoor je gegarandeerd de rest van wortels van de andere planten en dit is volgens mij zeer fout.
Ze krijgen om de 2/3 dagen water met wat wortelstim van biobizz en voor de rest nog niets,buiten 1x in de week wat bac van no mercy dat ik ga geven, ik meet ook geen PH of EC, kraantjeswater heeft hier een PH van 7,2
Eens ze wat groter worden zal ik een upje doen,als ze klein zijn lijken ze toch allemaal op elkaar dus in de loop van volgende week mag je een upje verwachten
Ik zou afjes zeker wel toppen maar dat ben ik.
Heb 3 rondes afjes gedraaid waarvan 2 rondes getopt.
De opbrengst is zeker meer dan als je ze niet topt.
Comment