Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek tneon 75 wat expiriment

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste micro kweek tneon 75 wat expiriment

Wij bij berry ryder incorporated willen foto's zien
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Slak zegt
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ga er voor zorgen

Comment

Plantjes beginnen nu rustig aan te groeien en je kunt ze ook prima ruiken.Er gaan nu weer vragen spelen in mijn hoofd.
          Na hoeveel weken en of dagen zet ik ze in de bloeistrand?12/12 uur? Ga ik gelijk beginnen met bloei met Alga Bloom of wacht ik nog een weekje.Na hoeveel weken groei zet je de verlichting na verwisselen van lampen in de bloei in een micro zetting?
          Hoop dat jullie er een antwoord vanuit de praktijk voor mij hebben. Ik ben aan het rekenen bij andere verslaglegging op het forum maar kom er niet uit.

Comment

Je kunt het beste wat kweekverslagen doorlezen met een vergelijkbare setup. Dan zie je vanzelf lang zij voorgroeien. Berry ryder is bijvoorbeeld bezig met een goed gedocumenteerde Scrog 2x75W kweek. Escargot ook volgens mij.

Dat lampen verwisselen moet je normaal gesproken overigens pas doen als de bloei er echt in komt. Dus eerst op 12/12 zetten, een paar weken met groeilampen door en dan pas wisselen naar bloei lampen. Met de bloei lampen als ze nog in de groei zijn gaan ze strekken. Al maakt dat met scrog misschien ook wel minder uit.

Een paar foto's zou het makkelijker maken om in te schatten hoe lang ze nog moeten voor ze naar 12/12 kunnen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bedankt voor de info en als ik uit de nachtdienst ben gekomen zal ik zo spoedig mogelijk een paar foto's erbij zetten. Dan laat ik de groeilampen gewoon erin zitten en de planten nog even aantrekken. Ideaal dit forum om aan je informatie te komen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier even een foto totaal 3 plantjes die nu 2 weken in groei staan(16 dagen)Laat mij weten wat ik kan verbeteren.

Comment

Hier even een update van de voortgang inmiddels ruim in de bloei en stop deze week met voeding geven en ga over naar het spoelen of moet ik nog voeding geven?Hoop dat iemand mij wijze raad kan geven over deze keuze. Ik vind de site fantastisch veel informatie verschaffen en ook vanuit verschillende oogpunten ervaring en standpunten redeneren.Mijn allereerste kweek verloopt bij mij naar tevredenheid en ik weet ook wat ik bij de volgende kweek anders ga doen. Al doende leert men en met experimenteren moet je het leren bijgevoegd een fotootje van de ontwikkelende toppen. De geur is fantastisch en geniet van het uitzicht in deze micro opstelling .De foto is genomen bij bloei tneon vandaar de verkleuring van de foto

Comment

Je zit serieus met beestjes.

Zoek maar eens op thrips.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dan gaat alles eruit drogen en er word olie van gemaakt dus oplossen in alcohol voor het medische gebruik. Beter dan te gaan spuiten. Hokje ontsmetten met dethol en of halamit en opnieuw beginnen.

Comment

Bezig...
                    X