Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zoals afgesproken een kweekverlsag over blueberry autoflower.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zoals afgesproken een kweekverlsag over blueberry autoflower.

Korting op 420shop
    het is nu dag 3 en nog geen ontkieming. 5 zaden tussen 2 schotelsbovenop wc papier gelegd en 8 zaden tussen wc papier gelegd tussen 2 schotels. blijf nog steeds in afwachting.

geen foto toegevoegd. beeld het maar in... zaad en wc papier....

Re: zoals afgesproken een kweekverlsag over blueberry autoflower.

Dat wachten, om gek van te worden, dat eeuwige wachten...

Succes m8
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Comment

was deze van dutch passion? of nakweek daarvan?
        er is mij vermeld ontkieming tot wel 10 dagen later te verwachten...

Comment

Misschien is je temperatuur te laag? Bij mij staan die dingen altijd in een dag of 2 boven de grond. 12 tot 24 uur weken in een glas water en dan de zaaigrond in.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

foutje van mijn kant..sorry..heb de royal bluematic van royal queen seeds,10 dagen ontkiemen..damm ben blij dat ik die niet heb daar heb ik dan het geduld weer niet voor zou na zes dagen al beginne te roeren in dat glas denk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Misschien is je temperatuur te laag? Bij mij staan die dingen altijd in een dag of 2 boven de grond. 12 tot 24 uur weken in een glas water en dan de zaaigrond in.
              kamer temperatuur 24 graden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door greenleaf View Post
              foutje van mijn kant..sorry..heb de royal bluematic van royal queen seeds,10 dagen ontkiemen..damm ben blij dat ik die niet heb daar heb ik dan het geduld weer niet voor zou na zes dagen al beginne te roeren in dat glas denk
              ach tis nu dag 4 ofzo. lekker afwachten. en ze liggen in wc papier

ha khad vandaag een verassing in een gekaptye lege bubblegum pot een nieuw bubje zal een zaadje gemist hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door biorythemz View Post
              ha khad vandaag een verassing in een gekaptye lege bubblegum pot een nieuw bubje zal een zaadje gemist hebben.
              lullige manier om buiten het gedoogbeleid te vallen 4 plantjes om 400 zaden geoogst, binnen zaden sorteren inval ja hoor 10 zaadjes opgekomen in je oude potten
              Last edited by biorythemz; 23 November 2013, 20:19.

Comment

dag 5, geen ontkieming. ik denk dat het restant ongebruikt zaad in de aeroponics gaat voor de verhoogde kiemkans.
                5 zaden bovenop geen beweging. het lijkt ook alsof ze geen vocht geabsorbeerd hebben. ze zijn nog droog...
                8 zaden tussen de wc papier geen beweging. begin mij zorgen te maken om het zaad. heb al een positieve feedback gegeven

verkoper vermeldde tot wel 10 dagen te wachten. morgen plant ik ze in vochtige grond. want overmorgen ben ik naar het buitenland... in het ergste geval heb ik nog 9 ongebruikte zaadjes over. als het in earoponics niet lukt weet ik het ook niet meer.

Comment

Het is helemaal niet zo ongebruikelijk, dus gewoon geduld hebben...

Comment

@verkoper vermeldde tot wel 10 dagen te wachten.

als je ze rechtstreeks in de grond zaait misschien wel maar als je ze tussen watjes laat ontkiemen zijn ze normaal na 2-3 dagen wel ontkiemt mijn ervaring.
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Mijn beperkte ervaring is idd tussen de 2-4 dagen.

Al heb ik dit jaar ook wel zaden tot 7 dagen in de ontkieming gehad.

De zaadjes die ik het eerst onkiemt had, direct in de aarde, duurde zoals Angel zegt ongeveer 10 dagen.

Comment

ik heb ze wegens vakanntie ongekiemd bovenop aarde gelegd met een vingertopje losse aarde eroverheen. ik kiem wel vaker zo.
                        deze aarde heb ik warm en vochtig gezet.
                        ik hoop er het beste van

Comment

net thuisgekomen uit lissabon

al mijn plantjes staan prima. bubjes zijn omhooggekomen.
                          blueberry niet ontkiemt. aarde een beetje droog maar wel licht vochtig. zoals de bovenkant van mos. moet goed zijn.
                          binnenkort ontvang ik een aerogarden. daar gaan de overige nog niet ontkiemde blueberry zaden in.
                          hopenlijk lukt het dan wel. moet nu even mijn nieuwe bubs verzorgen. en een nadia x lemon haze testen.

Comment

net een wondertje gebeurt, ik heb 1 blueberry. blijkbaar kloppen die 10 dagen gewoon. ik had ze in een grote pot in de grond gestopt. gekiemde zaadje nu gescheiden en in een kleiner potje geplaatst. hopenlijk red hij het. staat al in het tentje.

Comment

Bij mij liggen er ook een aantal te ontkiemen.

Ze zitten aan dag 5 en nog weinig leven te bespeuren. We wachten geduldig af...
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                              X