Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zoals afgesproken een kweekverlsag over blueberry autoflower.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: zoals afgesproken een kweekverlsag over blueberry autoflower.

Ja manne zijn idd erg traag maar ze kiemen wel.
    Vind zelf wel vreemd en vraag me echt af of het komt door de zaden die zijn gebruikt daarvan duurde het kiemen ook zo lang.
    Al moet ik zeggen dat ik nie blij ben met de kiemresultaten en ga me er toch is verder in verdiepen om te kijken hoe het komt.
    Mocht het kiemen zon ramp blijken na de rest stuur me dan een pm ik heb nog 1tj staan die staat te werpen momenteel kan ik je misschien tegemoed komen met nieuwe aangezien het ruil was en geen gift

Greets
    Last edited by psychedelic1988; 3 December 2013, 13:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
      Ja manne zijn idd erg traag maar ze kiemen wel.
      Vind zelf wel vreemd en vraag me echt af of het komt door de zaden die zijn gebruikt daarvan duurde het kiemen ook zo lang.
      Al moet ik zeggen dat ik nie blij ben met de kiemresultaten en ga me er toch is verder in verdiepen om te kijken hoe het komt.
      Mocht het kiemen zon ramp blijken na de rest stuur me dan een pm ik heb nog 1tj staan die staat te werpen momenteel kan ik je misschien tegemoed komen met nieuwe aangezien het ruil was en geen gift

Greets
      ik stel dit zeer op prijs, ik heb binnenkort een aerogarden. met eearoponics meot het kiemne toch wel makkelijker gaan. probeer het eerst daar mee

Comment

Ik ben benieuwd en het was testzaad dus vind het niet meer als normaal aangezien ik er ook wat voor terug heb gehad
        Idd ff proberen mocht het niet werken is het gewoon kutzaad en zie ik vanzelf een pm schaam je niet haha

Greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
          Ik ben benieuwd en het was testzaad dus vind het niet meer als normaal aangezien ik er ook wat voor terug heb gehad
          Idd ff proberen mocht het niet werken is het gewoon kutzaad en zie ik vanzelf een pm schaam je niet haha

Greets
          mijn aerogarden laat op zich wachten... dus wellicht kunnen we al iets regelen. als het dutch passion blueberry auto x dutch passion blueberry auto is. en dus een zuivere nakweek dan wil ik nog wel wat extra zaden ja. mijn zaden doen eht perfect ik heb deze ook 2,5 week extra laten rijpen tot ze eraf vielen. ik heb begrepen dat dit moet... hoeveel blueberry zaad heb je???
          Last edited by biorythemz; 5 December 2013, 21:19.

Comment

het plantje blijft groeien gelukkig. en dat terwijl het stammetje dunner werd na overplanten (vele zo dood zien gaan) ik heb mijn 2 kleine bubjes tot de lobblaadjes ingegraven (alla 17 cm lang tot de lob) dit om de overleefbaarheid te testen voordat ik het bij mijn enige blueberry doe. en het gaat goed met ze. groeien gewoon verder. blueberry is te klein voor een foto. hij is 7 cm krom en helt over. en de nu 4 blaadjes zijn 4 mm. fotos volgens wanneer verpot.

mijn aerogarden laat op zich wachten, verkoper hield 3 weken vol geen geld te hebben ontvangen. vermelldde daarna een vergissing gemaakt te hebben en eht geld wel gevonden te hebben 20 dagen na storting. vermeldde vervolgens ga nu op de bus, gebeurde niet. gaat morgen op de bus maar had geen tijd ervoor. hoor net gaat maandag op de bus. mocht het aankomen zal ik met haastige spoed enkele andere blueberrys laten ontkiemen. zoniet laat ik het verzoek tot terugboeking lopen. kijken waar het naartoe leid.
            Last edited by biorythemz; 7 December 2013, 23:39.

Comment

aerogarden is aangekomen. heb een 6tal zaden geplaatst in de nu gesloopte basilicum houdertjes. tis een soort plastic dingetje met ene sponsje erin. ik heb de basilicum uit het sponsje gesloopt. en vervolgens het blueberry zaadje in het originele sponsje gedaan. de basilicum zaadje sheb ik vervolgens in een goed uitgespoelde huishoudspons gedaan die ik in stukken knipte. dit om te testen of voortuin huishoudsponsjes gebruikt kunnen worden. ik zit ook te hopen dat er een jiffy plug op de markt is die erin past.

bij deze ook maar een fototje. de aerogarden aeroponisch budgetsysteem. ik hoop hiermee sneller zaden te ontkiemen. de vorige duurde 9 dagen...

1.png
              de aerogardens (ja 2 maal )
              2.png3.png
              zaadpotjes onder lamp
              4.png
              mijn nieuwe atami wilma 10 pot hydrosysteem. waar ik er ook 2maal van heb. (hier worden overigens chilipepers in geplaatst. wegens dat deze in de woonkamer staat en 10 bakken heeft. voor mijn tentje hoop ik een 4pot systeem te kopen of een enkele dame in de 10 pot voor te groeien en bruisemmers in het tentje te plaatsen. ik zie nog wel

ben ook in het bezit van een luchtatomisator (functie is mij alleen bekend tegen astma) en een hele coole hurricane fan. die wel oscilleert maar niet heen en weer beweegt. deze heeft een 2e draaiwiel die de luchtrichting veranderd. TOPDING!

Comment

Na 11 dagen is bij mij het eerste zaadje opengebarsten.
                Ze zijn dus effectief wel aan de erg late kant.

Ik begon eerlijk gezegd de hoop al wat op de te geven.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

andere account of ook een blueberry knutselaar?

Check je Inbox betreffende het quoten!
                  Last edited by ceBep; 12 December 2013, 23:36. Reden: quote verwijderd

Comment

ook een knutselaar wegens zaadruil, zie marktplaats.
                    bericht doorgelezen. fout begrepen. bericht vergeten. fout vergeten en dus voor herhaling vatbaar.

kan gvd de exacte datum bij mijn post niet vinden. er staat alleen een week geleden... anyway dus ongeveer een week geleden zaad in de aerogarden gepropt. en nu is er maar 1 zaadje ontkiemt. heb net de rest van het zaad in een pot water gestopt om voor te weken.

dit bericht plaatste ik op 23 dec. dit vermeld ik aan mijzelf ter administratie gezien ik bij de volgende post wil weten hoelang geleden mijn vorige post was. ipv een bericht zoals een week geleden... (de reden waarom mijn aerogarden schema naar de klote is.)
                    Last edited by biorythemz; 23 December 2013, 14:07.

Comment

Bij mij staat er eentje. Reeds week ontkiemd en ziet er nog steeds 2 dagen oud uit.

Achja, staat tussen de rest en krijgt evenveel liefde maar krijg er weinig voor terug.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                        Bij mij staat er eentje. Reeds week ontkiemd en ziet er nog steeds 2 dagen oud uit.

Achja, staat tussen de rest en krijgt evenveel liefde maar krijg er weinig voor terug.
                        hier heb ik ook last van 2 bubjes werden 20 cm in 1 week. en de blueberry staat er trots met 2 blaadjes. nou heb ik niet de perfecte opstelling overigens. maar wel 2 bubjes weggegeven wegens gedoogbeleid aantal. en nu staat me tentje dus leeg...

Comment

Bezig...
                        X