Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Dat zal je medium een stuk luchtiger maken. Dus lijkt mij wel een goed idee Smoke. Ik zal dan nog ff water geven. Bij erge overvoeding gaan je bladeren ook vergelen. Dat is al een fase verder dan die verbrande bladpunten dan. Als ze dalijk weer wat groter zijn gaan ze ook meer opnemen. Dan zal ik weer voorzichtig wat voeding gaan geven.
    Goed ik kan het ook mis hebben hoor. Maar dit zal ik zelf gaan doen in dit geval.

Comment

Dat dag ik dus ook al. Bedankt voor het mee denken Ron.

Maar nu is mij vraag, en ik hoop dat er hier mee mensen op gaan antwoord. Zal ik niet gewoon 6L pot doen.. Hopen dat die overvoeding snel weg gaat. En misschien heeft het voordelen voor de andere tekortten?

Ik heb aan alle tips&tricks wat. Dus ik hoop dat helpt.. Word wel tricky maja.
      sigpic

Comment

Als je een heel luchtig medium wil neem coco's, je ebt meer opbrengst dan tov aarde maar je moet wel een stuk meer water geven
        Mischien ook te overwegen smoking?
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Zal ik zeker overwegen Nik
          sigpic

Comment

Ennn.... Toprot..
            Geweldig, dus heb vandaag/gister/vorige week de ergste toppen weg haalt.. Zijn er 5 totaal die ik heb weg gehaalt. De rest laten we staan zo lang het kan.

Ik wil niet dat me sweet mangos ook naar de maan gaan vanwege de top rot.. Dus heb ik soort van afdek schermpjes gemaakt. die er over de pot gedaan zodat hopelijk de lv laag blijft.. Fingers crossed, en hopen dat het werkt.

Binnen kort maar even wat nieuwe zaadjes ontkiemen.. Weet alleen nog niet welke. Zit namelijk te kiezen tussen pinappel sativa van kera.. Of Danish Snow(?) van AQS

Vanavond ff fotos der op mikken, maar heb me wijfies Phona nodig daar voor want de mijne heb de geest gegeven ^^
            sigpic

Comment

Wel verdorrie, je hebt het geluk wel aan je kont hangen he Smokin. Nou ja, uithuilen en weer verder. Misschien toch teveel voeding. Kan ook leiden tot toprot.
              De rest maar goed in de peiling blijven houden. Die mangootjes gaan gewoon goed komen. Denk dat je nou je pech wel weer heb gehad.

Comment

Idd, komt vast goed Ben tenminste goed in geworden in toprot herken.. Hahahaha(heb dan weer dit liedje in me hoofd..)

Maar moet gewoon nog wat dingen aan passen. Maar komt dit weekend wel.
                sigpic

Comment

Toprot? Ai.. Dat is wel klote. Maar blijven gaan, is de enige optie
                  grts
                  -

Comment

Das balen man.. snik snik en hop kop omhoog en weer door gaan!

Greetzz mafferd

Comment

Hallo Peepz,

Zo als jullie weten de Zilver haze is gone. Heb hem niet gewogen, dus kan jullie geen gewicht vertellen. Wel heb ik ong rond de 150 zaadjes geoogst.. Weet niet of ze goed zijn jah of nee. Heb ze ook nog niet helemaal geselecteerd. Dus kan nog veel minder worden! Maar dat komt wel goed wanneer ik ze wil kiemen, dan selecteer ik ook gelijk even.

De Sweet Mango.. Ooit aan een plant geroken die naar katte pis ruikt? Nee.. Ik wel.. Jemig wat stonk dat.. Eerst wat ik dee was alles nogmaals schoonmaken. Want dag dat me kat misschien ergens had geplast.. Maar nee. Dus ff me vriendin laten ruiken, en die zei ook dat de plant naar katten pis stonk... Gelukkig is dat niet meer zo! Thank god..

Bloei Dag: 29
                      5-02-2014
                      IMAG1122.jpgIMAG1123.jpgIMAG1125.jpgIMAG1126.jpgIMAG1127.jpg
                      IMAG1124.jpg Top met zaadjes.. Vader was de lemon haze.. & Ik heb ook dit vreemde..(naja vreemd..) Is volgens mij niet zo goed :3 IMAG1131.jpg Dacht dat het alleen op de steeltjes kon, maar dit heb ik ook op de stam.. Overigens.. Daar over gesproken. Ik merkte tijdje terug bij me haze op toen die overvoeding had dat die geeler was dan mijn Sweet mango die geen problemen had.. Kan dit met elkaar te maken hebben?

Anywho.. Ik heb vorige keer heb ik iets van 8 DP Snow(?) Van aqs ontkiemt. En der al een paar weg gedaan, omdat die niet snel genoeg waren. Misschien gaat er nog 1 weg maar dat zien we binnen kort.. (en ja, ze zijn gestrekt)
                      IMAG1128.jpgIMAG1129.jpgIMAG1130.jpg

Dat was het voor deze keer.. Tot de volgende keer!

Fijne avond!
                      Attached Files
                      Last edited by SweetMango; 9 February 2014, 23:55. Reden: Foto verwijderd.
                      sigpic

Comment

Die sweet mango heeft die typische topopbouw, ik vond die bij mij ook al speciaal en heel mooi!

Comment

leuk verslag
                          sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

~Nik. Ja? heb je die gehad? Heb je daar misschien fotos van? En hoe smaakte die?

~Vadertje. Blij dat iemand het leuk vind
                            sigpic

Comment

Hallo dad,

Ik heb ff mijn foto's doorspit maar kan er jammer genoeg niks van vinden...
                              Persoonlijk vond ik hem lekker van smaak en heel lekker zoet geurend ,een heel mooie en speciale topopbouw die me wat doet denken aan de silverpearl van 10 jaar geleden.
                              Hij rookte heerlijk weg, alleen het effect vond ik niet zo heftig maar al bij al een heel lekkere smoke!

Comment

sigpic

Comment

Bezig...
                                X