Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Hehehe. Ik heb 1 keer roze gedragen.. En dat was gelijk het einden.. Vind roze meer voor het vrouwelijk geslacht
    sigpic

Comment

Zo, ff klein updateje.
      Heb het idee dat de echt bloei of al is aan gebroken of niet erg ver vandaan..

Laaste keer ging ik nog wat blad weg halen.. Maar heb het idee dat ik ben door geslagen. Volgende dag zwaar paarse steeltjes..
      Maar nu vraag ik me af ik heb nog 2 takken aan de onderkant die ook toppen zouden moeten dragen.. Maar die wil niet echt meer groeien naar mijn idee. Gewoon even afwachten of kan ik die er beter af halen? Ook zit ik te denken om der in een 6L te doen. Maar dat weet ik nog niet zeker.. Moet wel even snel bedenken ivm met veder binden..
      IMAG1031.jpgIMAG1036.jpgIMAG1032.jpgIMAG1037.jpgIMAG1038.jpgIMAG1039.jpg

Maar ik ga me hier morgen druk om maken.
      Fijne avond!
      sigpic

Comment

Hey Smokin...Als die twee kleintjes niet veel leven vertonen kan je ze idd beter weg knippen. Maar als je krijgt nog een groeispurt, gezien je foto's zullen die 2 kleintjes het net wel gaan halen. Ik zal het nog een paar dagen aan kijken. Verder ziet het er netjes uit en die paarse steeljes..ach ik heb ook veel paarse stelen geeft niet echt problemen. Ik zie toch ook geen tekorten bij het plantje. Staat er erg gezond bij zo. Lekker zo aan blijven klooien Smokin, ik denk dat je het goed doet zo.

Comment

Beetje laat maar kom ook binnen vallen met mn bankstel. Ga hier ook eens even meekijken. De setup zit zo wel goed. En je plantjes ogen ook mooi. Netje even gevuld krijgen en knallen met die toppen!

Veel succes mate! GreetZzz Mafferd

Comment

laten zitten !!! ik heb ook zo'n takje helemaal van onderaf... is nu 1 vd grootste toppen.. binden tot ie zn kopje boven het net steekt.. en niet teveel blad weghalen..
            mn verslag staat in mn handtekening (amnesia scrogg)... staat ook n stukkie over "blad weghalen" ... bij mij zijn ze al bijna klaar
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

Comment

Goedemiddag iedereen,

Plantjes gaan goed, alleen me haze is een faal als het gaat om scrogg.. Dus, mensen how not to scrogg.. Kijk naar de haze plant.
              Ik weet ook al hoezo het fout is gegaan, en dat komt omdat de internodes te dicht op elkaar zitten.. Heb hem te klein gehouden.. Achja.. Al doende leert men..
              Haze stresst hem nog steets.. Echt geweldig die temp.. Schommelt soms wel 5/7 graden.. Leuk joh een huis uit 1948.. Geweldig.. De isolaties.. Alles...

Heb woensdag voor het eerst gevoed.. 1ml op 1l.. Ben beetje bang dat ik hem overvoed, maar is goed gegaan. Kleur van het blad begint wat normaler te worden..
              Bij de nerf zijn al de bladeren beetje donker.. Wat het is, idk.. Doet het iets met de bloei, nope. Niet zo ver ik kan zien tenminste...

De mangos ben ik ook mee begonnen om te binden. Heb de linker 1x getopt. De rechter 2x, en heb bij de rechter meer blad en w/e weg gehaald.. 3 planten, zijn idd te veel.. Maar kben eigenwijs dus het komt goed.. Ga er ook niks aan veranderen..

Bloei dag: 13
              Haze:IMAG1060.jpgIMAG1059.jpgIMAG1058.jpgYup, die is bestoven.. Sorta..IMAG1061.jpgIMAG1062.jpgIMAG1063.jpgIMAG1065.jpg
              Mango's:IMAG1064.jpgIMAG1066.jpg Goed kijken, dan zie je de haartjes:p
              Lemon Haze:
              IMAG1068.jpg

Groeps Foto! IMAG1067.jpg

Fijne dag heren!
              En alvast een leuke oud & nieuwe toegewenst!
              27-12-'13
              Last edited by SweetMango; 2 January 2014, 14:59.
              sigpic

Comment

Nee, niet nog meer feesten, ik heb m'n buik nog vol van kerst Dad.

Plantjes gaan goed, al is die Haze idd een beetje aan het net ontsnapt.....

Veel plezier verder...
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Gaat lekker gewoon toch? Misschien iets te vroeg naar 12/12 gegaan, maar je heb toch nog een redelijk vol netje?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@ Escar: Haha, zelf nooit zo'n last van. Vier kerst alleen met me kind en me vriedin, dus heb nooit drama's op kerst

@ Wietfras: Zijn autoflowers, dus heb dat niet hoeven doen.. heb me Tneon gewoon te laag gehangen Volgende keer iets meer ruimte er tussen. Klein plantje is leuk, maar niet voor scrogg
                    sigpic

Comment

Oh ok, sorry. Ja, misschien zijn autoflowers dan niet handig voor scrog. Je moet het wel een beetje kunnen plannen voordat ze ze stoppen met groeien toch?

Maar goed, dan nog, je hebt toch flink wat toppen zitten. Daar moet toch best wat vanaf gaan komen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oh geen drama's hier hoor, alleen veel te veel gegeten.

Wat Wiettefras vertelde is waar, net voor het binden nog een keer toppen, zodat je 8, 16 of zelfs 32 topjes hebt.
                        Vervolgens netje 1/3 vol en dan pas lamp op 12/12.
                        En natuurlijk een reguliere plant nemen, geen AF

Je gaat nu ook een lekkere opbrengst krijgen, de planten zullen nu lekker gaan groeien als getopte planten, met lekker veel ruimte tussen de toppen.

Mooi gedaan.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Alles staat genoteerd. Volgende scrogg word dan dus toch met reg planten.
                          Ook al lijkt het wel te kunnen met afjes.. Alleen extra toppen en meer lengte er tussen.

Maar mee eens, toppen zien er mooi uit. Veel beter dan me blueberry.. Deze heeft nu nog haartjes!

Oooh.. Ik dacht dat die kerst dingen met familie altijd drama waren joh.. Maar had dus ff niet gedacht aan te veel eten.. Haha, die optie is er ook.
                          Wat ik me nou af vraag, hoe vind je schoonfamilie nou 'nederlands' eten?
                          sigpic

Comment

Gaat lekker met dat scrogje van je zie ik ffies snel.

Comment

Scrog is volgende keer ook ongetwijfeld mijn manier. Maar ik zit nog in kinderschoenen

Succes!
                              There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Ach, je doet het maar 1x fout of 2x.
                                En zo moeilijk vind is het niet.. Alleen ja, volgende keren beter opletten en misschien is werken met een non-af
                                Last edited by SweetMango; 2 January 2014, 15:02.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X