Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)
Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)
Oorspronkelijk geplaatst door berry ryderView Post
Idd. Dan heb je het zelf in de hand.
In die lightmix zit bijna niks. Dus na een week of anderhalf
Kun je gaan voeden.
Goed kijken naar je plantjes en een volledige voedingslijn
gebruiken en niet zomaar een bloei voeding en wat wortelstimulater
erbij. Ik ben van mening dat als je geen volledige voedingslijn
gebruikt dat je toch al snel tegen tekorte gaat zitten.
Ik persoonlijk vind groei voeding niet nodig. Omdat de aarde meestal al de voeding geef voor de groei periode. En als die tekorten geeft, dan lijkt mij het over pot tijd.. Maar dit is mij mening.
(correct me if i'm wrong)
En ik zit nu ook nog met 2 rondes af die ik wil gaan doen.. Ben nog niet zo down met normale planten, komt deze zomer wel. ^^
Ik vind het veel gemakkelijker te moeten bijvoeden dan te moeten wachten tot ik ondervoeding zie...
Tja, ik ga er niet om heen draaien, ben gewoon erg dom geweest om in een keer 1ml te voeden in 4,5L potten.. En dat op half nieuwe/oude batmix.. Is blijk baar vragen voor problemen..
Het gaat idd beter dan vorige keer.. De haartjes zitten er nog aan.. Maar wat ik wel jammer vind is de overvoeding. Maja, kan ik nu teminste afschrijven van wat ik al heb gehad.
Hopelijk gaat het snel voorbij. Zijn nu 4 blaadjes afgestorven, vind wel mooi geweest nu
Dat is weer een les in de zak voor de volgende ronde smoke. Voeding is als beginner erg tricky. Heb zelf ook in het begin lopen kutten en veel verneukt. Maar wel erg leerzaam word je alleen maar beter van. Nee gewoon lekker je ding doen, de randjes zoeken, en zien wat er gebeurt. Voor je het weet sluipt het zo in de vingers.
Yup Angel, da's correct.
Ik wou proberen om een top met zaadjes te krijgen zodat ik weer wat lemon haze had.. Alleen had ik een te hard borsteltje, en is de stuifmeel overal gekomen, behalve waar het moest..
Of ik er wat van geleerd heb yup.. Zo als me fan uitzetten terwijl ik aan het bestuiven ben XD En kga de volgende keer na het bestuiven een zakje om die top heen doen.. En dan volgende dag die top lichtjes met water besproeien.. Deze tip heb ik gekregen, samen met de ebook selection methods in plants..
Alleen vond ik het een rare iets om een zakje over de top heen doen terwijl de lamp 7Cm veder zit..
En theezakje over de top, of eerder en plastic zakje? Topjes met water besproeien vind ik zo gek...
Ben benieuwd!
Die Ebook heb ik trouwens ook gedownload. Handig!
Comment