Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Leuk projectje hierzo ga er bij zitten

Peace✌️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
      Idd. Dan heb je het zelf in de hand.
      In die lightmix zit bijna niks. Dus na een week of anderhalf
      Kun je gaan voeden.
      Goed kijken naar je plantjes en een volledige voedingslijn
      gebruiken en niet zomaar een bloei voeding en wat wortelstimulater
      erbij. Ik ben van mening dat als je geen volledige voedingslijn
      gebruikt dat je toch al snel tegen tekorte gaat zitten.

Ik persoonlijk vind groei voeding niet nodig. Omdat de aarde meestal al de voeding geef voor de groei periode. En als die tekorten geeft, dan lijkt mij het over pot tijd.. Maar dit is mij mening.
      (correct me if i'm wrong)

En ik zit nu ook nog met 2 rondes af die ik wil gaan doen.. Ben nog niet zo down met normale planten, komt deze zomer wel. ^^

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
      Meest voorkomende is calciumtekort door teveel aan stikstof.
      Alright, thank you. Ga ik ff beter opletten.

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
      Ik vind het veel gemakkelijker te moeten bijvoeden dan te moeten wachten tot ik ondervoeding zie...
      Tja, ik ga er niet om heen draaien, ben gewoon erg dom geweest om in een keer 1ml te voeden in 4,5L potten.. En dat op half nieuwe/oude batmix.. Is blijk baar vragen voor problemen..

Igg, bedankt voor de tips mannen

Blaze, welkom Geniet van de show

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.IMAG1077.jpgIMAG1078.jpgIMAG1079.jpgIMAG1089.jpgIMAG1081.jpgIMAG1082.jpgIMAG1083.jpgIMAG1085.jpg
      IMAG1088.jpgIMAG1086.jpg oeps, foutje.. Was al voor het nieuw jaar gebeurt.. Verbaas me echt sierreus, dat die het gewoon nog doet.. En buiten dat, de top van deze tak, is het verst in ontwikkeling..
      IMAG1084.jpg de status van een paar blaadjes

Fijne avond heren!
      Last edited by SweetMango; 7 January 2014, 17:26.
      sigpic

Comment

Wat een show weer. Vind dat je goed bezig ben Smoke. Die toppen zien er best goed uit. Gaat al veel beter dan de vorige ronde. Lekker zo door gaan.

Comment

Mooi smoking!
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Het gaat idd beter dan vorige keer.. De haartjes zitten er nog aan.. Maar wat ik wel jammer vind is de overvoeding. Maja, kan ik nu teminste afschrijven van wat ik al heb gehad.

Hopelijk gaat het snel voorbij. Zijn nu 4 blaadjes afgestorven, vind wel mooi geweest nu
            sigpic

Comment

Elke ronde en stuk beter zoals het moet.
              Het is wel jammer van de overvoeding.. Maar dan zal het de volgende keer hopelijk niet te snel meer gebeuren

grts
              -

Comment

Hoelang duurd het eigenlijk na overvoeding voordat de blaadjes weer normaal kleuren?
                sigpic

Comment

Dergelijke schade door overvoeding is meestal permanent en blijft zo tot het eind van de kweek.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Das ff ballen.
                    Dus als ze afsterven, gewoon negeren?
                    (kbedoel buiten deze 4 bladeren..)
                    Last edited by SweetMango; 11 January 2014, 01:16.
                    sigpic

Comment

Dat is weer een les in de zak voor de volgende ronde smoke. Voeding is als beginner erg tricky. Heb zelf ook in het begin lopen kutten en veel verneukt. Maar wel erg leerzaam word je alleen maar beter van. Nee gewoon lekker je ding doen, de randjes zoeken, en zien wat er gebeurt. Voor je het weet sluipt het zo in de vingers.

Comment

bij die 4de foto zie ik zaadjes groeien als ik me niet vergis
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Yup Angel, da's correct.
                          Ik wou proberen om een top met zaadjes te krijgen zodat ik weer wat lemon haze had.. Alleen had ik een te hard borsteltje, en is de stuifmeel overal gekomen, behalve waar het moest..
                          Of ik er wat van geleerd heb yup.. Zo als me fan uitzetten terwijl ik aan het bestuiven ben XD En kga de volgende keer na het bestuiven een zakje om die top heen doen.. En dan volgende dag die top lichtjes met water besproeien.. Deze tip heb ik gekregen, samen met de ebook selection methods in plants..

Alleen vond ik het een rare iets om een zakje over de top heen doen terwijl de lamp 7Cm veder zit..
                          sigpic

Comment

En theezakje over de top, of eerder en plastic zakje? Topjes met water besproeien vind ik zo gek...
                            Ben benieuwd!
                            Die Ebook heb ik trouwens ook gedownload. Handig!
                            -

Comment

zeer vreemd advies!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Is vraag maar of dat zo gaat. Vind en zak over de toppen ook beetje vreemd...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                                -

Comment

Bezig...
                                X