Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

't is niet zo dat die top dat stuifmeel gaat liggen opvreten ofzo, dus als je die zak eraf trekt heb je een Tsunami aan stuifmeel door je hok.
    Een klein potje, een kinder-verfkwastje en lang genoeg je adem in houden.
    QNQ142.jpg En niet niezen, en geen ventilators, en niet snel bewegen en en en...adhd is ook niet handig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Daar had ik domweg nog niet aan gedacht QnQ..Bedankt, voor dat ik een grote blunder tegemoet ging.
      Kinder-verfkwastjes..Ooooh.. Verklaard weer het een en ander lol.

Angel & Lovis; Dat vind ik dus ook.. Maarja.. Kon het altijd proberen.. Maar nu dus niet meer.
      sigpic

Comment

Als je de plant bestuift met dat kwastje, dan komt er toch alsnog wel stuifmeel los als je daarna de ventilator dan weer aan zet? Of blijft het dan wel op de plant zitten?
        Last edited by Wietefras; 11 January 2014, 17:40.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

net als met verven geen dikke klodders stuif aan je penseeltje
          overvloed aan stuifmeel word idd door de ruimte geblazen wanneer je de ventilator aan hebt staan
          daarom is het ook verstandig de plant apart te houden van de rest van de eventuele planten om zo ongewenste bestuiving te voorkomen!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dat bedoel ik. Ik had mijn plant angstvallig apart gehouden, maar ik begrijp dat in dit geval de bestuiving in het bloehok gebeurde. Alleen even de ventilator uit. Dat zou wel een stuk makkelijker zijn qua uitvoer, maar ik hou het dan toch maar op de gescheiden hokjes.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Of gebruik geen ventilator.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De afzuiger is ook een ventilator

Comment

Grootse reden dat het fout is gegaan denk ik.. Zijn de fans. Die stonden te hard.. En had wat harde borsteltje.. En stoot me arm 2x.. Dusja. Maar.. We hebben er van geleerd..! Hopelijk overkomt me dit niet een 2e keer
                  sigpic

Comment

Goedemiddag Stoners/Growers!

Bloei Haze: Dag 29
                    Bloei Mango: Dag 5(misschien 7?)
                    13-1-'14

Na me overvoeding denk ik dat het nu goed gaat. Denk zelf dat die voedings tekort heeft nu.. Blad word nu gewoon geel, dus weet het niet zeker. Ik heb vandaag wel voor het eerst 0,2ml Green sesnation gegeven. Even kijken hoe me plantje er op reageert, zal wel foute keuze zijn geweest. Maar dat zien we dan wel
                    IMAG1093.jpgIMAG1096.jpgIMAG1099.jpgIMAG1100.jpgIMAG1101.jpgIMAG1102.jpgIMAG1109.jpg

De Sweet Mango begint ook verschijnselen te geven. Welke ben ik niet over uit. Maar zal zekers met voeding te maken. Deze hadden geen overvoeding gelukkig. Maar ben ook niet veder gaan voeden aangezien ik wel bang was voor overvoeding. Misschien kan iemand het zien?

IMAG1094.jpgIMAG1105.jpgIMAG1106.jpgIMAG1107.jpgIMAG1103.jpg

Fijne avond heren!
                    Attached Files
                    sigpic

Comment

Ik kan zo niets zien, maar dat drie-vingerige blad komt vaak niet door voedingsstress. Eerder door verlichtingsfoutjes. Misschien kun je daar een oorzaak vinden?
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja, der is ook een probleem met licht. Maar dat is beetje goed gaan afstellen..
                        Maar op dat blad zie je het linker stukje geel worden.

Igg, bedankt om me er op te wijzen
                        sigpic

Comment

De scrog zelf ziet er goed uit. Welk probleem met licht heb je? Lamp te kort op de planten? of te warm.

De voeding zal ik nog ff zuinig mee zijn. wat voor medium gebruikte je ook al weer. Guanomix toch? weet het niet zeker meer. Maar guano is een zeer rijk medium

Comment

Bio Green Batmix.

Dat weet ik dus zelf ook nog niet. Maar dat blad ziet er gewoon raar uit. Komt wel goed. Kom er wel is achter
                            Net zo als ik het erge idee heb dat ik ook een (N) probleem heb
                            sigpic

Comment

Met batmix heb ikzelf geen al te positieve ervaringen.
                              Steeds enorme schommelingen tussen onder- en overvoeding.

Ben terug overgestapt op Lightmix. Mijn inziens veel makkelijker om op te kweken.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Wil ik nu ook gaan doen Gamm
                                Gewoon die van plagron.

Maar ik wou me volgende ronden ook hydro korrels toevoegen aan me aarde. Zou dat eigenlijk wel helpen. Niet tegen over/onder - voeding ofc. < niet echt relevant maar wil het wel ff weten.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X