Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokins Mini Scrogg.. Lemon Haze/Haze/Sweet Mango(growerschoice)

als je in de nacht water geeft speel je juist de rot in de hand we geven in 'hun' ochtend water omdat dat de lv in de nacht niet te ver oploopt
    zo te horen heb je gewoon een voedings of temp probleem en daar komt je rot vandaan
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Daar zeg je me wat.. Temp verschilt bij mij wel heel erg. Eerst had ik hem bij het raam staan.. En mijn raam staat altijd open. Dus dacht dat drom misschien stress kwam of toprot..
      Dus heb hem 2 dagen gelden verplaats.. en der net was het in eens 27,(nog wa) graden! hoogste tot nu toe.. Ook merkte ik dat de lv erg hoog was.. Dus heb even een sok en bakje zout/rijst der in gemikt in de hoop dat het wat afneemt zodat de laaste gewoon normaal kan door bloeien..

Kort om.. Zit ergens een fout in me kast..

Igg! Bedankt voor het melden audio!
      sigpic

Comment

we zijn altijd aan het zoeken naar ideale omstandigheden lees je eens in in de bouw hoek van het forum daar word geopteerd waar je growroom aan moet voldoen

maar invloeden van buitenaf blijven lastig
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Ik kan er zo 1,2,3 niet achter komen wat er fout is. Zal me broer& zun vader is langs laten komen. Kijken of die mij ook misschien nog wat kan helpen.

Maja Ronson zei ook al dat het door voeding komt. Kben nu met nog een ronden bezig tegelijk.. Kijken of die ook rot krijgen.. Zo ja.. Gaan we gewoon nieuwe kast maken Tenminste.. Als ik er geen oplossing voor kan vinden.
          sigpic

Comment

Beste JDers.

Einde van me verslag is vandaag. Kheb geen fotos ivm meerder dingen.. Kast is ook weg. Planten zijn weg..
            Komende tijd gaat het even een **** ***** tijd zijn.. Iets te veel gezeik irl dan ik aankan.. Mentaal ben ik helemaal de weg kwijt en what not..
            Of ik nog terug kom.. Doubt it..

Dus hierbij wil ik even iedereen bedanken die mij in het laaste jaar heb geholpen! Zonder jullie zouden mij kweekjes helemaal gefaald zijn.
            Wens iedereen veel succes met jullie kweekjes. Alvast veel rookplezier toegewenst!

Fijne dag iedereen!
            Mvg,
            SD
            sigpic

Comment

Bezig...
            X