Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna oogst 1e micro kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijna oogst 1e micro kweek

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik heb een tijdje een berichtje geplaatst, met wat foto's van mijn micro avontuur,
    het is hierna wat stil gebleven wat posten betreft.
    Nu zit ik zo'n beetje op het eind van mijn kweekje, met nog 2 planten in de keet, eentje was een beetje van het padje af, bleef in de groei achter, was een lelijkerd, en toen had ik zoiets dit wordt nix en zal ook nooit wat worden, vandaar.

    Dit zijn beide een Vanilla kush onder een T-neon 75W, computer fannetjes en enkel alleen (omdat het de eerste keer is) bloeivoeding van green sensation.

    Een familielid (die al meerdere jaren kweekt) die had zoiets van "nou dit is wel een mooi begin op enkel bloeivoeding"
    IMAG1179.jpgIMAG1181.jpgIMAG1183.jpgIMAG1182.jpg

    Zoals de kenners hebben gezien zit er op de planten wat paarse hier en daartjes, idd het is mijn eerste kweek en wist niet van het temperatuur verschil syndroom
    ik laat ze nu staan in het hok, en de volgende ronde gaan ze naar boven, daar heb ik alles wat temperatuur betreft beter onder controle.

    Ik zou zeggen tot de volgende ronde, Jandan is blij en heeft de smaak te pakken.

    BTW, een toevoeging hier en daar is welkom

    Ciao

    #2

    Comment


      #3
      Re: Bijna oogst 1e micro kweek

      Jazeker kijk ik naar de trichoompjes, ik wil ze lekker melkachtig.....

      Nee niet om het een of ander, maar ik dacht (we zijn nu in de 8e week, het is koud in het hok, voordat het mis gaat met het temperatuur verschil)

      Heeft dat paarse dan nog invloed op de kwaliteit?

      Bedankt voor je reactie.

      Ciao.

      Comment


        #4
        Re: Bijna oogst 1e micro kweek

        Okee mooizo, die paarsigheid maakt totaal niets uit

        Comment

        Bezig...
        X