Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Surviven gaan ze zeker doen, ik ben wat meer thuis de komende tijd. Dus ze krijgen weer water, voeding, liefde en aandacht. Maar opknappen doen ze snel gelukkig!
Surviven gaan ze zeker doen, ik ben wat meer thuis de komende tijd. Dus ze krijgen weer water, voeding, liefde en aandacht. Maar opknappen doen ze snel gelukkig!
Het rommelhok is opgeruimd. De resterende uitblijvers staan buiten.
Dat laatste vrouwtje, die het overleefd heeft, staat nu - bevrucht en wel - af te bloeien onder de lamp.
Het is een soort wietlolly geworden; 50 centimeter stengel, en een topje met wat armzalige blaadjes op het eind. Als die niet meer herma wordt, dan lik ik mijn schoenzool. Nee. Mijn voetzool. Dat is veel moeilijker, want die kun je niet uittrekken.
Heel kleine kans dat die het nog haalt, maar dat is eigenlijk het meest ideale fenotype voor het doel: auto's maken die laat bloeien.
Alleen die geur, limoencitroen. Leuk voor door een ijs ofzo, maar om te roken ben ik toch meer een zoetekauw.
Afijn, dit topic gaat dus op pauze. Totdat er weer wat te vertellen is.
@Budha54: Hey, experimenteren mag toch? Ik kan bevestigen dat het inderdaad niet erg lekker werkt om aan de plant te curen en drogen, al helemaal niet tijdens de groei
Feliciteer die plant voor mij ook Ik zal er hier ook een kop koffie en een stuk cheesecake op nemen.
Zat nog even te zoeken en kwam de plant tegen die ik bedoelde. Deze 9 jaar oude moeder: [ATTACH=CONFIG]248325[/ATTACH]
(klik op de foto voor de thread met nog meer plaatjes)
:edit: Voor de volledigheid, dit is niet mijn plant.
Goed dat je dit topic even wakker maakt soulrebel.
De punisher #2 is nog steeds niet herma, en bloeit nog steeds half/half.
De bubblekush - die inmiddels de leeftijd heeft van 1.5 jaar - ga ik eens een schone broek aantrekken. Ze staat al sinds het stekken (vorig jaar september?) in hetzelfde potje.
Wortels afkloppen, alle zand er tussenuit. Daarna uitplanten in licht bemeste potgrond.
Zo.. Het is weer bijna winter, en de rommelkast gaat weer aan als verwarming. Want 't is koud.
Maar ook omdat ik iets niet begrijp.
Ik heb een bubblekush, ooit zelf gemaakt in 2012 of 2013, geen idee wanneer precies. En die leeft dus nog steeds. Ze heeft gebloeid, gegroeid en aan sterven denkt ze niet.
Dat is dus een stabiel plantje, leuk spul allemaal. Maar waarom gaat ze niet dood?
Waarom gaan autoflowers altijd kapot
Comment