Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Allereerste microkweek - 1 x Royal Dwarf - 18W TL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Allereerste microkweek - 1 x Royal Dwarf - 18W TL

Grrr, ik wist het,jouw logica, iedere dag weer jouw logica.....
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Autoflowers groeien het beste onder 16 a 12 uur licht. Heb zelf mijn eigen afs zijn staan onder 14 uur :o En ze doen het perfect. Just saying.. Gewoon random tip..
      sigpic

Comment

Dank voor de reacties.

Ik ben lichtjes verward wel, QnQ zegt waarom sproei je? Ik sproei mijn aarde om deze vochtig te houden, maar helemaal niet vaak.
        Om de twee dagen net de bovenste laag wat.
        There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Moet je niet doen. Je maak je planten lui.

Comment

Ze staat kurkdroog dan wel hoor. Maar dan komen die hydrokorrels weer aan te pas zeker?
            Waardoor ze sowieso al vocht krijgt, neem ik aan?

Verder is de pH van het water die ik ze geef: 7,2
            De temp als het in de berging staat, van het water rond de 22 graden
            Voor de rest zit er dit nog in:

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
            Autoflowers groeien het beste onder 16 a 12 uur licht. Heb zelf mijn eigen afs zijn staan onder 14 uur :o En ze doen het perfect. Just saying.. Gewoon random tip..
            Ze staat nu ook op 16 uur licht. Was beetje onzeker tijdens de bloei omdat ik ze altijd 24/24 licht gaf.
            Last edited by Zpazt; 23 January 2014, 23:38.

Comment

5,8 - 6,2 daartussen ligt de waarde voor wiet.
              Niet dat het op 7,2 niet ook gaat hoor, de plant is er nu wel aan gewent.
              Als de plant een Ph blokkering krijgt, weten we dit direct en kunnen we daar snel een oplossing voor bedenken.

Vooralsnog, gewoon doorgaan zoals je bezig bent.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Heb ze geen water meer gegeven sinds mijn vorige post en de toekomende bladeren schijnen die vebrande bladpunten niet meer te hebbe. Post later foto's.
                Vreemd dit.

Comment

Ik begin nu ook voor het eerdt met kweken ook royal dwarfs zoals jij ik heb er erg veel zin in als ik dit zo zie

Blijf zo door gaan en post hoeveel je per plant er vanaf heb gehaald aan bruikbaar materiaal ik ben nieuwsgierig.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Weer kleine update ze schijnt traag maar zeker te bloeien.

IMAG0307.jpg IMAG0308.jpg IMAG0309.jpg IMAG0312.jpg

De verbrandde bladpuntjes zijn nog steeds zichtbaar, beetje te vroeg gejuicht

Comment

Wil je misschien de maten even plaatsen van je kastje, ik ben zelf van plan om ook 1 Royal Dwarf te kweken.
                      Het ziet er netjes uit, hoe doe je dat dan met je aan- afvoer van lucht? En ik heb op meerdere sites gelezen dat de LuchtVochtigheid een grote rol speelt. Iemand enig idee hoe je dat kan regelen/meten?

Comment

Hoe erg zit je met stank? Of valt het wel mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyTerr0r View Post
                          Wil je misschien de maten even plaatsen van je kastje, ik ben zelf van plan om ook 1 Royal Dwarf te kweken.
                          Het ziet er netjes uit, hoe doe je dat dan met je aan- afvoer van lucht? En ik heb op meerdere sites gelezen dat de LuchtVochtigheid een grote rol speelt. Iemand enig idee hoe je dat kan regelen/meten?
                          Mijn luchtvochtigheid is helemaal niet aan de hoge kant hoor. Lv valt makkelijk te meten met een hele reeks aan apparaten. Kijk maar eens rond op een site van een growshop. Staan genoeg mogelijkheden. Voor de aanvoer heb ik een simpele pc fan gebruikt alsook voor de afvoer. (Aanvoer beneden, afvoer boven).

De maten van mijn kast zijn 100x60x100 (lengte, diepte, hoogte).

Oorspronkelijk geplaatst door rakadolus View Post
                          Hoe erg zit je met stank? Of valt het wel mee

Momenteel ruikt ze nog niet echt. Ik las wel op de site dat het een sterk ruikend soortje is. Als ik ze omhak, meld ik zeker het bruikbare materiaal

Neem mij absoluut niet als referentie hoor dit is mijn allereerste kweek.
                          Ik wandel momenteel nog zelf in het onbekende

Comment

Is maar een experiment slash leerschool dit hoor
                            Zit volgend jaar op een ander kot en dan ga ik eens deftig met leds experimenteren.

Zijn hier om te leren, niet? hehe (forum ook waar ouwe guru's je raad geven, beter kan je niet hebben)
                            Last edited by Zpazt; 31 January 2014, 01:44.

Comment

Je bent toch al een eind gekomen zo Spazt, ze ziet er goed uit.
                              Let op dat je ze nu niet al te droog laat staan, geef gewoon elke dag een beetje water met halve dosis voeding.
                              Regelmaat zonder overdaad is the key.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Je bent toch al een eind gekomen zo Spazt, ze ziet er goed uit.
                                Let op dat je ze nu niet al te droog laat staan, geef gewoon elke dag een beetje water met halve dosis voeding.
                                Regelmaat zonder overdaad is the key.
                                Dankje QnQ. Altijd een zorg minder als jij reageert. Geef ze nu op regelmaat hopelijk de juiste dosis.

Comment

Bezig...
                                X