Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Allereerste microkweek - 1 x Royal Dwarf - 18W TL
Autoflowers groeien het beste onder 16 a 12 uur licht. Heb zelf mijn eigen afs zijn staan onder 14 uur :o En ze doen het perfect. Just saying.. Gewoon random tip..
Dank voor de reacties.
Ik ben lichtjes verward wel, QnQ zegt waarom sproei je? Ik sproei mijn aarde om deze vochtig te houden, maar helemaal niet vaak.
Om de twee dagen net de bovenste laag wat.
There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.
Autoflowers groeien het beste onder 16 a 12 uur licht. Heb zelf mijn eigen afs zijn staan onder 14 uur :o En ze doen het perfect. Just saying.. Gewoon random tip..
Ze staat nu ook op 16 uur licht. Was beetje onzeker tijdens de bloei omdat ik ze altijd 24/24 licht gaf.
5,8 - 6,2 daartussen ligt de waarde voor wiet.
Niet dat het op 7,2 niet ook gaat hoor, de plant is er nu wel aan gewent.
Als de plant een Ph blokkering krijgt, weten we dit direct en kunnen we daar snel een oplossing voor bedenken.
Vooralsnog, gewoon doorgaan zoals je bezig bent.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Heb ze geen water meer gegeven sinds mijn vorige post en de toekomende bladeren schijnen die vebrande bladpunten niet meer te hebbe. Post later foto's.
Vreemd dit.
Wil je misschien de maten even plaatsen van je kastje, ik ben zelf van plan om ook 1 Royal Dwarf te kweken.
Het ziet er netjes uit, hoe doe je dat dan met je aan- afvoer van lucht? En ik heb op meerdere sites gelezen dat de LuchtVochtigheid een grote rol speelt. Iemand enig idee hoe je dat kan regelen/meten?
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyTerr0rView Post
Wil je misschien de maten even plaatsen van je kastje, ik ben zelf van plan om ook 1 Royal Dwarf te kweken.
Het ziet er netjes uit, hoe doe je dat dan met je aan- afvoer van lucht? En ik heb op meerdere sites gelezen dat de LuchtVochtigheid een grote rol speelt. Iemand enig idee hoe je dat kan regelen/meten?
Mijn luchtvochtigheid is helemaal niet aan de hoge kant hoor. Lv valt makkelijk te meten met een hele reeks aan apparaten. Kijk maar eens rond op een site van een growshop. Staan genoeg mogelijkheden. Voor de aanvoer heb ik een simpele pc fan gebruikt alsook voor de afvoer. (Aanvoer beneden, afvoer boven).
De maten van mijn kast zijn 100x60x100 (lengte, diepte, hoogte).
Je bent toch al een eind gekomen zo Spazt, ze ziet er goed uit.
Let op dat je ze nu niet al te droog laat staan, geef gewoon elke dag een beetje water met halve dosis voeding.
Regelmaat zonder overdaad is the key.
Je bent toch al een eind gekomen zo Spazt, ze ziet er goed uit.
Let op dat je ze nu niet al te droog laat staan, geef gewoon elke dag een beetje water met halve dosis voeding.
Regelmaat zonder overdaad is the key.
Dankje QnQ. Altijd een zorg minder als jij reageert. Geef ze nu op regelmaat hopelijk de juiste dosis.
Comment