Dag medekweker !
Ik ben vandaag samen met een vriend aan onze eerste eigen kweek begonnen.
We hebben het volgende gekocht.
- Mammoth Propagator 60x60x90 als kweektent
- 2x T-Neon 75 Watt
- Can Filters 1500 (75-200m3) koolstoffilter (dit zal wel meer dan genoeg zijn voor geen geurhinder te hebben zeker ?)
- Actieve inlaat, 185m3/h
- Pasieve inlaat, volgens het papiertje die erbij zat 75cm2 inlaatoppervlakte denk ik
- 3 Lowryder Autoflower zaden van Vision Seeds
- De grond is gewoon universele potgrond
- 3 kleine 5,5L potjes
De bedoeling is om 3 plantjes in deze tent te zetten, en deze groot te brengen ZONDER extra voeding. En zouden uiteindelijk willen 100 gram uit deze tent halen (los van het aantal plantjes).
Zou dit mogelijk zijn indien we deze 3 plantjes goed verzorgen ! Ik ben vooral bezorgd over de plaats ! het is namelijk nog maar 60x60x90 ! Dus totaal niet hoog. De tent draaien en dus recht zetten is geen optie!IMG_4559.jpg
Ik ben vandaag samen met een vriend aan onze eerste eigen kweek begonnen.
We hebben het volgende gekocht.
- Mammoth Propagator 60x60x90 als kweektent
- 2x T-Neon 75 Watt
- Can Filters 1500 (75-200m3) koolstoffilter (dit zal wel meer dan genoeg zijn voor geen geurhinder te hebben zeker ?)
- Actieve inlaat, 185m3/h
- Pasieve inlaat, volgens het papiertje die erbij zat 75cm2 inlaatoppervlakte denk ik
- 3 Lowryder Autoflower zaden van Vision Seeds
- De grond is gewoon universele potgrond
- 3 kleine 5,5L potjes
De bedoeling is om 3 plantjes in deze tent te zetten, en deze groot te brengen ZONDER extra voeding. En zouden uiteindelijk willen 100 gram uit deze tent halen (los van het aantal plantjes).
Zou dit mogelijk zijn indien we deze 3 plantjes goed verzorgen ! Ik ben vooral bezorgd over de plaats ! het is namelijk nog maar 60x60x90 ! Dus totaal niet hoog. De tent draaien en dus recht zetten is geen optie!IMG_4559.jpg
Comment