Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg
Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg
Maakt niet uit joh, vragen staat altijd vrij bij mij. Ook hoef je van mij geen kutreactie te verwachten. Het is radiatorfolie van de gamma. Ze hebben daar 2 rollen, 1 kleine en 1 grotere. De grotere was iets van 12 euro en was net genoeg om mijn hele kast te bekleden. Heb de folie bevestigd met goede dubbelzijdige tape en de naden en randen afgewerkt met aliminiumtape.
Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg
idd smokindad, ik weet niet precies hoe warm tl buizen worden. Je zegt dat het blad verbrand als de plant ze aanraakt. Kun je ze ook met je hand vasthouden?
Hier heb ik 3 tl balkjes van 18w, daar kan de plant gewoon tegen aan groeien. Ze zijn al 2 jaar oud dus de lichtintensiteit is al wat afgenomen.
Ik heb ze op 4/5 centimeter staan, als ik bij de plantjes ben doe ik altijd de lampen even omhoog. Vandaar dat ze op de foto's zo ver van de plantjes staan.
Is al een paar dagen zo en loopt niet achter op de andere... We gaan t zien wat er van gaat komen.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
De t-neons kan je niet met de hand vast houden dat word toch te heet. Bij het stekje met het rode steeltje zie ik heel subtiel kleine verbrandingskenmerken, weet ik nu ook hoe dat komt. Dus zo dicht mogelijk erop kan dus niet. Hou nu 5/7 centimeter aan...
Comment