Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    Thx tuinbroek. Hoop dat het me een beetje soepel afgaat. Ik zal mijn best ieg doen. Straks de plantjes even welterusten wensen

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De 1e 5 vingerige bladeren zijn al zichtbaar op naar de 7 B)
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      De plantjes hebben nieuwe schoenen gekregen. Er was al een mooie wortelkluit ontwikkeld in de vorm van het kleine potje en heb ze nu in een lichtbemeste canna coco potgrond gezet. De kluit zelf in een nog dun laagje zaai en stekgrond gezet en dat bewaterd met afgezuurd water met hesi wortelcomplex. Laat ze nou maar groeien kleine opdonders.

      DSC_0450.jpg

      En zou ik een paarse pheno te pakken hebben? Dat het 2 andere phenos zijn is sowiezo al duidelijk zelfs mijn vriendin vond ze er al verschillend uitzien.
      DSC_0451.jpg
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Die laatste photo, , kan ik nu niet zien op Tapatalk raar maar waar:eek:

        Comment


          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          zie je later wel, ik spreek je snel tuinbroek
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment


            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Om nog even terug te komen op het verhaal van mijn tijdklok waarvan ik dacht dat ie het niet deed; Het probleem lag er aan dat ik hem ingesteld had om 07:00 aan te gaan en om 01:00 weer uit. Aangezien zon ding per dag werkt is hij in de war geraakt 01:00 is een dag later. Door hem in het stellen op 5:59 aan en 23:59 uit werkt hij gewoon perfect. Dus hou rekening met digitale tijdklokken dat dat ding per dag ingesteld moet worden, als je over 00:00 heenkomt.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

            Comment


              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              Mijn schakelklok heeft daar geen last van. Al was ik de eerste keer dat ik dat instelde ook wel even benieuwd of het daar tegen zou kunnen.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                5 dagen geleden sinds de laatste update. Toen ik vandaag mijn kastje open deed vond ik het wel weer eens tijd voor een nieuwe aangezien zien ze in mijn ogen binnen 5 dagen een aardig stukje gegroeid zijn. De duidelijk indica dominante die eerst achterliep heeft inmiddels de voorloper (de sativa dominante) ingehaald.

                Heb vandaag voor de 2e keer een liter afgezuurd voedingswater gemaakt met canna coca a+b, cannazym en hesi wortelcomplex. Met de hoeveelheden van het canna voedingsschema en dat voor de zekerheid nog wat verdund om te voorkomen dat ik overvoeding krijg.

                Zoek de verschillen:
                DSC_0511.jpg DSC_0514.jpg DSC_0512.jpg DSC_0513.jpg

                K heb ook een maat van me enthousiast gemaakt met de plantjes en die is inmiddels bezig met zijn 1e microbouw. Zal hem nog even een eigen (kweek)verslag laten openen hier op het forum.
                Heb al 2 zaadjes voor hem ontkiemd en in de zaai en stekgrond gezet. Zodra zijn kastje klaar is gaan ze naar hem toe verhuizen. Er komt waarschijnlijk een t-neon 2x55 watt lamp in te hangen.

                DSC_0515.jpg

                Maatje zijn kastje:

                michel.jpg michel2.jpg michel3.jpg
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment


                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Doe je goed chemiel, je paarse pheno is ondertussen niet paars meer dus zal ie waarschijnlijk wat last van de kou hebben gehad
                  Schattig kastje van je vriend en jij groeit dus voor, zou je voor mij ook niet een 20tal zaden willen voorgroeien
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    Mooie groene planten. Dat grasmatje doet ze goed

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Thx heren! Altijd leuk weer een reactie van jullie te krijgen. Zal vast daar aan gelegen kunnen hebben dat paarse. Beide stengeltjes waren ook snel rood nadat ze boven kwamen. Kwam ook doordat het snachts denk ik te koud was. Nu doe ik het raam ongeveer nadat de lampen net uit zijn op een kleiner kiertje zodat de temperatuur wat minder snel zakt. Laatste nacht was het 18,9 geweest. Prima dus. Laat die toppen maar komen!! En wat dat voorgroeien betreft is dit een uitzondering. 20 gaan ieg ook niet passen.



                      De zaden die ik van barney's farm tot nu toe heb ontkiemd zijn allemaal erg gelijk. Praktisch bij alle zaden kwam op de 2e dag het worteltje eruit. Verder vraag ik me wel af, aangezien ik duidelijk 2 verschillende pheno's heb. Of ik in de bloei ook rekening ergens mee moet houden? Sativa dominante schijnen toch door te schieten? Iemand tips om ondanks het verschil in pheno's ze toch zo stabiel mogelijk toppen te laten produceren zonder last van doorschietende planten te krijgen (in de scrogg)? Ik laat het wel op zijn beloop maar mocht ik er op wat voor manier dan ook nog invloed op kunnen hebben hoor ik dat graag!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Last edited by chemmie; 20 February 2014, 20:54.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Hoi chemiel
                        Ik zou dan de sativa het eerst toppen, zodat de indica doorgroeit, heb het zelf nog nooit meegemaakt, m8 er is vast wel iemand die het zeker weet.Is dat die pine-apple chunk?
                        Ben benieuwd hoe die smaakt.? Hoelang moeten ze volgens de breeder? Ik heb het liefst sativasoorten lekker high.
                        Succes en leuk kastje van je vriend, Disign Chemiel.

                        Comment


                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          Waar zie je verschillende pheno's ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              In het echt zie je het duidelijker. Maar bij het ene plantje zijn de gekartelde bladranden een stuk boller en de bladeren zelf ook. Bij de andere zijn de bladeren wat smaller en de bladranden wat puntiger. Zie toch duidelijk wat verschil. Misschien valt het te verwaarlozen, maar ik zelf zie zelf duidelijke verschillen. Ook is de plant met wat meer smallere bladeren en puntigere bladranden een stuk lichter van kleur dan de andere. Iets wat je door het t-neon licht niet op de foto ziet. Zelfs mijn vriendin (die er totaal geen verstand van heeft) merkte al snel op dat ze de plantjes er verschillend uit vind zien. Ik hoop dat het meevalt, maar het verschil is wel goed te zien in het echt.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment


                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Had je niet toevallig veel gerookt? Ik zie alleen dat de ene lichter van kleur is.
                                Maar mischien krijgt de ene toch meer luchtbeweging om dat die naast de inblaas staat, af en toe omwisselen.En of duidelijke foto, s ik zie geen paarsigheid, soms hebben zaailingen paarse stelen mischien dat je dat bedoelde.:eek::eek:

                                Comment

                                Bezig...
                                X