Hoi iedereen,
Na een tijdje er over gehad te hebben. Hebben mijn vrienden en ik besloten een wietplantje te kweken
Omdat dit onze eerste keer is zal nog niet alles in een keer goed gaan. Wij zijn benieuwt wat er van gaat komen !
Om te beginnen heb ik een kweekhok van mdf gemaakt zie de fotos. Het is een hok van 100x50, redelijk aan de kleine kant. Maar het lijkt me juist een leuke uitdaging.
Voor de belichting heb ik een spiegelkap met een 250watt HPS lamp; dat zit
volgens mij wel goed. Het gaat ook maar om een plantje.
De kap kan ik in hoogte op/af-takelen.
Ik heb een lijstje met wat ik nog nodig heb:
- VSA
- Tijdschakelaar
- Badkamerafzuigingkje
- Zaadje ( autoflower...)
- Potgrond+voeding
ik dacht waarom een tussenrelais nemen; aangezien ik alles gewoon netjes aansluit en ik niet gek veel meer wattage in de groep ga gebruiken!
ben van plan alles aankomende week bij te kopen.
Feel free to give tips(:p) and hints
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Na een tijdje er over gehad te hebben. Hebben mijn vrienden en ik besloten een wietplantje te kweken
Omdat dit onze eerste keer is zal nog niet alles in een keer goed gaan. Wij zijn benieuwt wat er van gaat komen !
Om te beginnen heb ik een kweekhok van mdf gemaakt zie de fotos. Het is een hok van 100x50, redelijk aan de kleine kant. Maar het lijkt me juist een leuke uitdaging.
Voor de belichting heb ik een spiegelkap met een 250watt HPS lamp; dat zit
volgens mij wel goed. Het gaat ook maar om een plantje.
De kap kan ik in hoogte op/af-takelen.
Ik heb een lijstje met wat ik nog nodig heb:
- VSA
- Tijdschakelaar
- Badkamerafzuigingkje
- Zaadje ( autoflower...)
- Potgrond+voeding
ik dacht waarom een tussenrelais nemen; aangezien ik alles gewoon netjes aansluit en ik niet gek veel meer wattage in de groep ga gebruiken!
ben van plan alles aankomende week bij te kopen.
Feel free to give tips(:p) and hints
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Comment