Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

    Ziet er goed uit mafferd, het pas nog maar net in je vrieskist.
    Komt die strek van na de overschakeling?

    Ga zo door he.

    Comment


      Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

      Thx cookaap!

      die strek is pas in de 3tot 4de week gekomen na de omschakeling naar 12/12 uiteindelijk wel veel meer dan als verwacht en het past inderdaad nog maar net met strekkers van 15-20cm boven het scrog net.

      We doen zo voort. Greetzz mafferd

      Comment


        Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

        Goede avond allen. Weer eens een update uit de miniTuin. Werd hoogtijd ook.. de laatste paar weken druk druk druk geweest en veelal op hotel voor het werk. Waar door de verzorging over gedragen is geworden aan de vrouw.

        We zijn bijna aan de 7de bloeiweek toe. Ondanks de minimale verzorging gaat het best aardig. In beide kasten worden lekkere vette toppen gebouwd.

        De vrieskist:

        Hier is het wel bom vol en alles past nog maar net in het kastje. 1top heeft wat lichte brandschade opgelopen. De rest houd zich dapper en dat met de hps er zon 8cm vanaf. Dagelijks gaat er zon liter water uit het vat door de blumats. Ik geef ze metrop voeding mee in het vat. De druppelaars zijn nog niet eenmaal verstopt geraakt enkel wat witte uitslag aan het einde van het slangetje wat snel weg te vegen valt. Ook zuur ik het water met de voeding niet af en ook dat gaat prima wat een heerlijk voordeel geeft. Ik hoef nu eigenlijk niet meer te meten. Ben goed te spreken over de metrop voeding. Heb het de laatste weken volgens hun schema gegeven. En ze staan er moei donker groen bij maar nog niet eenmaal echte overvoedings verschijnselen gehad.

        uploadfromtaptalk1396800581453.jpguploadfromtaptalk1396800596183.jpguploadfromtaptalk1396800611089.jpguploadfromtaptalk1396800636686.jpguploadfromtaptalk1396800652775.jpguploadfromtaptalk1396800664879.jpguploadfromtaptalk1396800681249.jpguploadfromtaptalk1396800695779.jpguploadfromtaptalk1396800710264.jpguploadfromtaptalk1396800859897.jpguploadfromtaptalk1396800874241.jpguploadfromtaptalk1396800887999.jpguploadfromtaptalk1396800912351.jpguploadfromtaptalk1396800949631.jpguploadfromtaptalk1396800973970.jpguploadfromtaptalk1396800988407.jpg

        Trichomen:
        Duidelijk mag zijn dat ze allen nog niet klaar zijn met voornamelijk heldere trichomen en her en der ak wat milkys mogen ze nog wel een paar weekjes. Kunnen ze nog fijn wat aan dikken.
        uploadfromtaptalk1396801154899.jpguploadfromtaptalk1396801183703.jpguploadfromtaptalk1396801201531.jpg

        Tot een volgende! Greetzz mafferd

        Comment


          Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

          Ziet er mooi uit Mafferd, die zijn echt hard gegaan in de tussen tijd!
          Leuk dat jij en je vrouw de zelfde hobby delen
          sigpic

          Comment


            Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

            moest mijn vrouw dat ook willen doen had ik niets anders gewild hahahahaha
            ..first time WW and still running..

            Comment


              Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

              Gehe ja tis wel fijn dat de vrouw ook smoked en growed :cool: heb t ook wel anders mee gemaakt... stiekem kweken.. gezeik en gezeur nee dit bevalt prima zo

              Comment


                Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                ziet er lkkr frosti uit :p

                doe zo verder mafferd

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                  Thx manne! Haha ik doe er weinig aan he.. Die dames moeten het doen :cool:

                  Comment


                    Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                    ik heb wel een ex die belang had met mijn rendament van de plantjes. tegenwoordig rook ik ze lekker zelf op

                    Comment


                      Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                      Ziet er mooi uit ! Toppen zijn idd mooi gevormd in je schuifkast.

                      Comment


                        Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                        Goed bezig mafferd! Leuk verslag👍

                        Comment


                          Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                          Zooooo Maff, Het is alweer bijna oogst en slacht feest bij jou ziet ik. Het staat er gewoon ook weer waanzinnig bij. Mooi man. Hou ze in de gaten Maff....die gaan hard de goede richting uit.

                          Comment


                            Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                            Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
                            Gehe ja tis wel fijn dat de vrouw ook smoked en growed :cool: heb t ook wel anders mee gemaakt... stiekem kweken.. gezeik en gezeur nee dit bevalt prima zo
                            Hehe bij mij wil ze wel growen vind ze leuk smoken doet ze niet ook ideaal :p

                            Maar ze zien er lekker uit hoor hoelang nog denk je weekje?

                            Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

                            Comment


                              Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                              Bedankt voor de reacties!!

                              Hoe lang ze nog blijven staan hangt vast aan hoever de trichomen verkleurd zijn naar amber. Ik zelf houd van een zwaar wietje en zal ook wachten met oogsten tot ik een aanzienlijke hoeveelheid amber trichomen heb op de dames. Als ik moet gokken nog een week tot twee weken te gaan. De lampen zijn nu nog niet aan ik zal later op de dag weer eens wat fotos schieten.. zal ook weer proberen wat tricho shots te maken met me telefoon microscope. Valt niet mee om daar een scherpe foto van te maken..

                              Verder ben ik al opzoek naar een vervanger voor de schuifkast. De vrieskist bevalt me uitermate goed. En wil eigenlijk nog iets van een grotere vriezer erbij. Met binnen maten van 60x60x120. Met daarin een 250w hps eventueel dimbaar om de zomermaanden op wat minder vermogen te draaien ivm warmte.
                              Hierover horen jullie nog wel meer.

                              Laterzz mafferd

                              Comment

                              Bezig...
                              X