Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

Het effect is hetzelfde maar het komt veel zachter en scherper binnen, dus ik smaak erdoor haast een verschil meer in mijn verschillende soortjes...

Ik moet wel zeggen dat ik al verschillende keren aan de neus ben geopereerd en ook een chronisch synusitis heb waardoor mijn smaak, geur niet zo heel sterk ontwikkeld is...
    Nochtans smaak ik in vloei heen goed het verschil en ook als ik er gewoon aan ruik...

Ik vind het ook veel sneller uitgewerkt met de vaporiser dan als ik 1 draai...
    Waarschijnlijk zitten veel van deze bemerkingen gewoon tussen mijn twee oren maja wat doe je eraan...

En dan tot slot mis ik toch het hele gebeuren er rond, ik moet en zal iets draaien want dit is ook een heel belangrijk aspect van blowen voor mij.

Dus ik denk dat het er wel een stuk aan ligt dat ik een gewoontebeest ben...
    Mijn ding is het niet maja, ik ben gelukkig wel in elk opzicht geslaagd om geen tabak meer te roken en dat vind ik wel een elke prestatie
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nik bedankt voor je uitgebreide reactie!

Kan me veel van dingen die je zegt wel indenken. En juist dat rollen is voor mij ook zon ding wat helemaal samen gaat met het blowen. Met het idee van puure jointjes roken spreekt me sowieso al wel aan. En wil ook zeker mn tabaks verslaving stoppen als ik voor mn wiet een geschiktere manier van binnen krijgen heb. Mn zoektocht wbt vaporizers gaat gewoon door, en voor nu maar eens starten met een puur jojntj.

Fijne nacht all GreetZzz maffy

Comment

Hey Mafferd,

Da's graag gedaan man !

Ik rolnu wel niet meer zo'n dikke toeters nu ik puur rook, maar mijn stickies zijn maar iets dikker meer dan een sigaret.
        Sowieso kriebelt ie telkens wat harder in je keel maar het is zoveel lekkerder en uur rook ik eigenlijk maar evenveel of als ik met tabak rook.

Natuurlijk zijn de uren op je werk dan soms wel lastig(dat had ik de eerste dagen toch) dan zat ik 9u zonder iets te roken.
        Maar nu ben ik het al zo gewend ik wil echt niet meer anders, ook ben ik zo een freak die binnenstebuiten rookt om minder vloei te moeten roken
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
          Maar nu ben ik het al zo gewend ik wil echt niet meer anders, ook ben ik zo een freak die binnenstebuiten rookt om minder vloei te moeten roken
          Is dat nou waar dat het beter voor je is? Ik kan niet anders draaien hoor.. Ik vind normaal gedraaid ook vies.. Maar vraag me altijd nog af of het beter voor je is..
          sigpic

Comment

Goedemiddag!

Wbt dat binnen ste buiten draaien denk wel dat het ietsie beter voor je zal zijn uiteindelijk rook je toch minder vloei.

Mn eerste dag zonder tabak gaat tot zover aardig goed.

En de puure joint doet zn werk prima! Das al weer stap in de juiste richting. Zondag ga ik in zwolle maar eens ff weer naar de shop om er eens weer aan een verdamper te kunnen zuigen. Daar staat er nu 1 van de Nederlandse maker "de verdamper" ben erg benieuwd.

GreetZzz mafferd

Comment

Goedenavond mensen!

Update uit de miniTuin. Vandaag behandelen we dames uit de vrieskist.

Room 1 # White Widow + Bubblegum # 100W HPS

Groepsfoto. Met links de white widow, en de rechtse een bubblegum en natuurlijk de reserve bubblegum in het kleine potj
              uploadfromtaptalk1391709712482.jpg

White Widow
              uploadfromtaptalk1391709843409.jpg
              uploadfromtaptalk1391709873766.jpg

Bubblegum
              uploadfromtaptalk1391709949265.jpg
              uploadfromtaptalk1391709976800.jpg

En dan rest de "reserve bubblegum" nog. Ik moet zeggen dat ze een mooie dame aan het worden is. Kan er al geen afstand meer van doen haha ik weet nog niet hoe en wat maar ik ga haar er gewoon bijlaten staan. Dan moet ze binnenkort wel eens een andere schoen aan. Maar de ruimte is zeer beperkt. En het gaat denk ik iets worden van afgezaagde 2 liter fles ofzow dat kan ik er nog wel bij in passen komt vast goed gehe

De reserve bubblegum.
              uploadfromtaptalk1391710362828.jpg
              uploadfromtaptalk1391710384459.jpg
              uploadfromtaptalk1391710402785.jpg

Het toppen komt alweer in zicht. Denk zondag dat de koppen eraf gaan als ze allen hun 4de node eruit geperst hebben.

De lv zit op 33% en de temps zijn max 26graden en min 21graden. Dat is weer dikke prima. Ben erg content met de ruimte waarin de kastjes staan er hangt altijd een heerlijk klimaat wat je omstandigheden in je kweekruimte ook weer veel optimaler maken.

Zo dat was het weer voor vandaag.

Groene groeten maffy

Comment

ja, ja...Ik zit weer te genieten

Comment

Ik niet....ik vind het niet gezellig bij Mafferd
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                    Jack Herer in scrog
                    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

En iets moeilijkere start, maar alles gaat perfect nu!
                      Damen er uit gooien is nooit fijn.. Vooral als ze zo gezond uit zien.

grst
                      -

Comment

Bedankt voor de leuke reacties mensen!

Greetzz

Comment

plantjes zien er gezond uit mate doe zo verder.

thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thx thugZ!

Update Room 1 de vrieskist 100W HPS

Wat mij hier vooral opvalt is dat de white widdow zich weinig aantrekt van het bloei licht om onder te groeien. Deze strekt een stuk minder dan de bubblegummers. Terwijl er meer sativa in de white widow genen zit.

De dames zijn vandaag getopt. En de klok gaat naar vandaag om naar 12/12 dan hebben ze nog een dag groei ritme. De strek zal er nu wel goed gaan in schieten. Ben benieuwd wat ze gaan doen de komende paar weken. Het net hoeft niet helemaal vol. Was deze kweek sowieso al van plan veel te diefen en het net wat luchtiger te bekleden.

Genoeg geluld tijd voor wat fotos.
                            uploadfromtaptalk1392059765562.jpg
                            uploadfromtaptalk1392059797776.jpg
                            uploadfromtaptalk1392059813614.jpg
                            uploadfromtaptalk1392059824674.jpg

Oh ooh daar is die mafferd weer met zn schaar

uploadfromtaptalk1392059928501.jpg

White widow,
                            uploadfromtaptalk1392059987501.jpg

Bubblegum,
                            uploadfromtaptalk1392060018019.jpg
                            uploadfromtaptalk1392060061084.jpg

De reserve is er nog steeds bij en ook daar is de kop van af. Verder staat de tensio meestal zo rond de 150mbar wat prima moet zijn. Zelf kijkende staat het blad ook mooi omhoog, en gaat het goed met het op gevoel inregelen van de blumat waar geen tensio bijstaat.

Tot zover room 1

------------------------------------

Update Room 2

uploadfromtaptalk1392060179310.jpg
                            uploadfromtaptalk1392060208486.jpg
                            uploadfromtaptalk1392060234950.jpg
                            uploadfromtaptalk1392060254152.jpg

De meterstanden.
                            uploadfromtaptalk1392060289231.jpg

Ook hier is getopt worden. Het linkse plantje groeit wat raar de stam staat niet recht maar ligt wat richting aarde. Ik ga hier niks aan doen heb alleen de plant gedraaid in de hoop dat tie zich andersom wat opricht naar de lamp. De dames hier laten hun blad wat hangen sinds de koppen eraf zijn. Te nat staan ze niet dus zou het wel een stress reactie zijn van het toppen. En in uiterst geval heb ik de reserve bubblegum er nog staan. De dames krijgen voedings volgens schema van metrop en staan er lekker groen bij vindt ik zelf. Morgen weer een sproeibeurtj met "vital" en ergens deze week komt het scrog net er in te hangen.

Groene groeten! Maffy

Comment

ksprivateclub Gold Member.jpg

Tsja...na zo'n actie........

Iets voor aan jouw muur.....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

En nu netje semi vol krijgen ^^
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X