Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

Nice....

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

ziet er nog steeds top uit mate doe zo verder
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thanks mannen! Blijft leuk zo

Groeten mafferd

Comment

Zo alles is weer naar de kapper geweest zie ik maff. Heb je er weer een klein fortuin aan uit gegeven. Moesten ze nog huilen bij de kapper?
          Ik bedoel ik vond me eerste kappers bezoekje ook geen pretje. Laat staan me eerste tandartsbezoekje. Moord en Brand geschreeuwd.....

Het ziet er goed uit Maff.

Comment

Ja, ik wil dit verslag ook graag volgen. Het ziet er goed uit . Kan je ergens abonneren, of moet ik gewoon kijken of er updates zijn??
            Groeten

Comment

topie, ik heb mijn stoeltje ook gezet.
              Ik heb jouw vorige verslag gelezen, dat was een heel mooi verslag.
              Maar uw plantjes en opbrengst mooier.

dit jaar doe ik White widow en bleuchees. demi/demi (buiten groeien, binnen bloeien) ik heb eens gelezen, als je planten buiten groeien. dat zij dan groener zijn. waardoor je een betere fotosynthese krijgt.
              En dat zou voor een iets betere opbrengst zorgen.
              en hopelijk krijg ook zoveel volgers.

veel sucses.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marijnk View Post
                Ja, ik wil dit verslag ook graag volgen. Het ziet er goed uit . Kan je ergens abonneren, of moet ik gewoon kijken of er updates zijn??
                Groeten

Rechts boven het topic staat discussietools dan subcribe from topic.

Succes verder Mafferd!

Comment

Dankjewel mister frank! Ik ben wacht met spanning, sucses

Comment

hey hallo! Leuk dat jullie ook volgen!

na een mega drukke werkweek eindelijk eens tijd om een update erop te knallen.

De dames staan nu 10 dagen op 12/12 de strek zit er in. weliswaar tot nu toe wat minder als dat ik aanvankelijk had gedacht. Maar de sativa genen kunnen daar nog wel wat verandering in gaan brengen en denk dat ze nog wel ffies door zullen knallen. Van Bloei verschijnselen valt ook nog niks te vinden. Nu mogen ze ook nog wel doorgroeien ook, want wil wat op het netje kunnen binden. Door alle drukte afgelopen week ook maar minimaal de tijd gehad om voor de dames te zorgen. En dat was vooral in Room 2 wel te zien planten zijn een keer droog komen te staan en heeft daarmee al wat bladeren leeg getrokken en lijken nu wat gelig. De algehele kleur is wat aan de lichte kant, dus ga vanaf nu even de volledige dosis voeding geven. Tot nu toe heb ik zon 70% abh gegeven van wat erop het schema van de fabrikant staat.

Room # 1 White widow & Bubblegum @ 100w HPS

20140221_191733.jpg20140221_191716.jpg20140221_191752.jpg20140221_191759.jpg20140221_191635.jpg

Het is hier nog aardig leeg op het net. maar de eerste strekkers hebben hun koppie door het gaas gedrukt. Vandaag zullen ze weer een sproei beurt met Vital gaan krijgen. En verder heb ik al een paar dieven gedaan alleen boven het net wil ik toppen alles eronder gaat hier geen kans krijgen eenmaal de bloei erin schiet. De 100w hps is de eerste 10-15cm het effectiefst dus de toppen zelf wil ik dan ook niet hoger van het net laten komen als die 15cm. Verder valt hier weinig te melden ze gaan gewoon lekker door.

Room # 2 Bubblegum @ 150w Hps

20140221_190641.jpg20140221_190749.jpg20140221_190700.jpg20140221_190813.jpg20140221_190843.jpg

Hier valt te zien dat het blad wat vergeeld en naar mijn idee vraagt om wat meer voeding. Ook hier is de strek nog wat rustig aan van start gegaan. Ik zal dit weekend eens zien dat er een stuk gaas boven komt te hangen dan kan ik hier ook gaan scroggen. Het klimaat is nog steeds dikke prima. En met wat extra verzorging komen deze dames er ook wel. En nu op naar de toppen,

Dit was weer voor nu. Zal dit weekend nog wat fotos gaan schieten. Groene groeten Mafferd!
                    Attached Files

Comment

Mooie hotel kamer voor de dames ik pak ik mijn stoel voor en kom erbij zitten om ze te bewonderen

Comment

Vind ze er netjes bij staan hoor Mafferd.

Bij mij staan ze ook vaker te droog dan me lief is.. Daar door heb ik beetje voedings probleempjes gehad.. Dus niet te vaak laten gebeuren XD
                        sigpic

Comment

staat er netjes bij.
                          hopelijk krijg je uw netje nog mooi vol
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ziet er mooi uit! Ik ben benieuwd.

Comment

Hey mannen bedank voor de reacties weer! Leuk dat jullie volgen :cool:

Zal het in de gaten houden SmokingDad.

Vandaag es keer geen plantjes ,maar even terug komen op een tijdje terug. Waar ik hier wat mensen vroeg over vaporizers. Dit na aanleiding van een bezoek aan een keuring arts waaruit bleek dat mn longen aardig achter uit gaan. En ik er wel wat aan wil doen. Toen maar eens gaan kijken wat er zoal op de markt is.. en tering wat zijn die krengen duur. Magoed longen nog duurder.. je snap t al wel..

Uiteindelijk had ik wel een paar wensen natuurlijk. En het ding moest toch minimaal portable zijn daar ik regelmatig in een hotel zit voor werk en zo ook het voordeel geniet op de kamer mn wiet binnen te kunne krijge. Verder wou ik een simpel en weinig poespas apparaat hebben.

Vorige week de volgende vaporizer aan geschaft:
                              uploadfromtaptalk1393403861586.jpg

Ben er mee aan het spelen geweest. En zo rond de stand 6 das ongeveer 200 graden. Heb ik een goed effect. Ik gebruik net zoveel als in een joint en kan dan twee keer de vapo vullen. En er zon 8grote hijsen van nemen. Ik mis de kick van de tabak nog wel. Maar in combinatie met een puur pijpje midden op de avond is dit een heel goed te doen. En stukke beter voor me longen. Al met al een geslaagde aankoop.

Greetzz mafferd

Comment

vapo is echt wennen. Maar het is gewoon en gewoonte van maken...
                                -

Comment

Bezig...
                                X