Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

Wat ik me af vraag, heb jij last van vies slijm dat los komt sins je puur rookt?
    Heb namelijk ook tijdje puur gerookt. En toen kwam er bizar veel slijm los.. Leek wel of er gereinigd werd..
    sigpic

Comment

@Lovis
      ja denk inderdaad dat het wennen is. Het verdampen zelf kan ik wel aan wennen. Het effect is er ook echt wel naar 8goeie hits. Maar het is wel echt omschakelen naar jaren lang jointjes draaien. Dat mis ik ook echt, het draaien uitlaten gaan enz.. en ja het is toch echt anders zonder de tabak. De smaak vindt ik redelijk oke mischien nog wat zakken met de tempratuur schijnt wel goed voor d smaak te zijn. Maar ik ga het wel doorzetten te verdampen in combinatie met een puur pijpje. De jointjes zijn nu voor af en toe in het weekend. Wat in mijn geval al hele verbetering is, ik zat op zon 10-15 joints perdag. Er gaat nu nog wel even veel wiet uit de pot op een dag..

@SmokingDad

ik heb eigenlijk geen last van slijm gehad.. wel merk ik dat sinds ik puur rook, en mn laatste hit s`avonds voor het slapen gaan heb vervangen voor de verdamper. Dat ik smorgens vroeg geen hoest meer heb. Mn drang naar tabak is dan wel het grootst. Maar dacht toch dat slijm juist kwam door roken van tabak... maja ben ook gene dokter gehe

groeten mafferd

Comment

Idd, dacht ik dus ook
        sigpic

Comment

Goede avond!!

Hoogtijd voor een update! Er is afgelopen week een hoop veranderd . Ik heb de verzorging aan de meid over moeten laten. Dat waren spannende dagen. Maar het vrouwtj heb haar best gedaan en de dames zijn in bloei gegaan.

We beginnen weer met de vrieskist.

Room # 1 whithe widow @ 100w HPS

uploadfromtaptalk1393788908540.jpg
          uploadfromtaptalk1393788895395.jpg
          uploadfromtaptalk1393788926263.jpguploadfromtaptalk1393788940645.jpguploadfromtaptalk1393788955076.jpguploadfromtaptalk1393788969556.jpguploadfromtaptalk1393788981720.jpguploadfromtaptalk1393788992360.jpg

Het netje raakt nog aardig groen maar het blijft lekker luchtig zoals ik deze ronde graag wou. Hier gaat het helemaal naar mn zin de plantjes staan er mooi groen bij. De lv en temp zijn ideaal. De blumats doen het goed ook met de metrop voeding in het vat.

------------------------------------

Room # 2 Bubblegum @ 150W HPS

uploadfromtaptalk1393789369309.jpguploadfromtaptalk1393789382470.jpguploadfromtaptalk1393789393053.jpguploadfromtaptalk1393789409819.jpguploadfromtaptalk1393789424883.jpguploadfromtaptalk1393789436042.jpg

Hier heb ik twee redelijk kleine dames. Als ze deze groote behouden ga ik geen scrogg-net nodig zijn. Zelf vindt ik ze er beetje bleekjes bij staan. En heb de dosis voeding een beetj verhoogd en hopelijk kleuren ze weer bij naar mooi groen. De bloei komt er hier ook mooi in. Nu even genoeg te vreten geven dan komt het helemaal goed. Het vroege toppen en voortijdig de klok op 12/12 resulteerde in kleine bossige planten ik had juist meer strek verwacht van de sativa genen. Maar ook zo ben ik er content mee.

Greetzz maffy

Comment

Ziet er indd wa bleekjes uit. Maar met wat extra voeding komt da dik in orde!
            Verder ziet het er goed uit! Maar dat zijn we gewoon van jou
            -

Comment

Gaat lekker mafferd, die bubblegums staan idd wat geel. Je bent er vroeg bij dus dat komt wel goed

Comment

Thx mannen!

Comment

mooie plantjes op naar de bloei
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Beter te weinig voeding, dan teveel. Gaat goed dus zien er trouwens netjes uit!

Comment

Ach maar ff weer eens bij Mafferd op bezoek. Het is allemaal wel ff wat groter geworden sinds mijn laatste bezoekje. Staat er goed bij zo hoor. Netje is al weer gevuld zie ik. Nee, die mafferd weet van wanten. Laat ze maar knallen Maff...

Comment

Die bloei zit er al wel aardig in ondertussen! :cool:

Fijn dat jullie volgen mannen! Zo blijft het leuk om je verslagje op bij te houden.

Zal morgen weer eens wat fotos schieten. Het netje is mooi groen nu. En de dames zonder scrog net hebben nog wat aan hoogte gewonnen. Maar daar over morgen meer.

Stay tuned.. to be continued. Greetzz mafferd

Comment

Mafferd.jpg

Ok.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Hahahaha super escargot!!!! :cool:

Comment

uploadfromtaptalk1394132956134.jpguploadfromtaptalk1394132990493.jpguploadfromtaptalk1394133001968.jpguploadfromtaptalk1394133016639.jpguploadfromtaptalk1394133026657.jpguploadfromtaptalk1394133039123.jpguploadfromtaptalk1394133053052.jpguploadfromtaptalk1394133064658.jpg

Stay tuned.. to be continued..
                              GreetZzz mafferd
                              Last edited by mafferd; 6 March 2014, 20:53.

Comment

Hoe staat het ervoor?
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Bezig...
                                X