Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

Dag mafferd,

leuk verslag, ben nieuw hier maar heb wel oren naar jouw ontwerp! Zet me aan het denken.
    Succes met het vervolg, ben benieuwd.

Comment

Zo dat was even schrikken vanmiddag
      Toen ik de ruimte kwam waar het vrieskistje staat rook het er sterk naar aangebakken wiet.. toen ik de kast los trok kwam me een erg overweldigend warme lucht tegemoet. De planten waren langzaam aan het bakken onder de hps.
      De pc voeding die ik gebruik om de fancontroller van spanning te voorzien heeft de geest gegeven. Er was dus totaal geen ventilatie geweest voor enkele uren. De planten zijn nog niet verbrand maar het zit er tegen aan. Al het blad is gekruld en erg uitgedroogd . Naar mijn idee had ik geen uren later moeten gaan kijken. Ben bang dat dan de kast uitgebrand zou zijn geweest.

Zie fotos...

uploadfromtaptalk1397400622825.jpguploadfromtaptalk1397400608706.jpguploadfromtaptalk1397400595540.jpguploadfromtaptalk1397400585627.jpguploadfromtaptalk1397400574378.jpguploadfromtaptalk1397400553227.jpguploadfromtaptalk1397400508963.jpguploadfromtaptalk1397400518392.jpguploadfromtaptalk1397400526320.jpguploadfromtaptalk1397400535019.jpguploadfromtaptalk1397400544293.jpg

Comment

Jammer van dit voorval Mafferd, ging hier wel weer lekker! Gelukkig was je er op tijd bij.
        Idd veiligheid boven alles, er kan altijd iets gebeuren.
        Je hebt in ieder geval mooie toppen om naar uit te kijken
        Veel succes nog.
        Grtz Jack
        Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
        Jack Herer in scrog
        The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

jaah mafferd,

buiten de verbranding zien je toppen er ook weer geweldig uit.
          je hebt idd wel wat geluk gehad denk ik.

bekijk het positief zal mss wat schelen in droogtijd
          geintje he

thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Wow, dat is mazzel hebben. Als je erg bijgelovig bent kun je dat ook als een voordeel zien: je was er op tijd bij. Stel dat je effe was gaan poepen, en daarna een stukje fietsen voor sigaretten ofzo. Dan was de hele tent afgebrand.

Goed dat je wel meteen maatregelen gaat treffen! Niet iedereen is zo verstandig om dat direct te doen.
            Succes met het knippen en de crematie. Ik wens je een heerlijk wietje toe.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor de reacties mensen. Ja zulke dingen moet je wel serieus nemen. Want ik wil niet op me geweten hebben dat mn huis afbrand of die van mn buren alleen voor een beetje wiet. Voor nu gaat de schuif kast nog even een weekje door. Maar als die ronde ook tot een einde is gekomen gaat ook daar de stekker er voorgoed uit. Dan eerst een veiligheids systeem bedenken met daarbij een compleet nieuwe alles in 1 ruimte

De schaar is er door. Het nat gewicht is 392gram. De linkse plant was iets minder compact maar de rechter plant maakt dat weer helemaal goed met haar dikke harde toppen. Heb her en der wat verbrande stukjes weg geknipt en dat zal wel zon 5 tot 10 gram verlies geven. Het totaal droog gewicht zal weer ongeveer het zelfde worden als afgelopen ronde. Ik denk zon 70-80gram droog.

Bij deze de foto's

Groet mafferd

Comment

Gaas!
                Jemig.. Ik heb vandaag ook geknipt en zat te bedenken hoe gaat ik het in me kastje drogen.. Maar nu weet ik het, even morgen gaas halen..

En pfoeww, dat was even schrikken zeggen. Weetje misschien waarom die de geest heeft gegeven? Wil namelijk niet het zelfde mee maken.

Veel rook plezier!
                sigpic

Comment

Hey thx smokingdad! Maare dat gaas is nog niet helemaal ideaal hoor.. lag vanmorgen hier en daar wel een topje onder het gaas.. door het krimpen bij het drogen gehe maar t werkt wel. Horregaas had ik afgelopen ronde dat was wel ideaal.

Ben er nog niet precies achter wat er mis is met de pc voeding. De zekering was nog heel. En als ik de stekker in het stopcontact steek werkt tie ook weer voor een halve minuut en valt dan weer uit.

Greetzz mafferd

Comment

5 euro bij Ikea !! .... Weet in hoe ik die foto draai met de iPad ..
                    Attached Files
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

Comment

Ziet er handig uit shivaman!

Het past helaas alleen niet in mn vrieskistje maar zal hem onthouden voor als ik nog eens een oplossing nodig ben.

Groet

Comment

Zo'n ding heb ik ook shiva alleen dan in t zwart zitten iets van 8 vakken in ofzo :p zag hem in me kast liggen dacht he das handig haha

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Ja... Erg handig... En omdat er toch 8 verdiepingen in zaten had ik er 1 uitgeknipt, en die met een elastiek om de mond vd stofzuiger gedaan.. Zo kon ik de vorige run me spint opzuigen zonder dat alles stuk ging ... Fultimunctioneel zo'n hangnet...
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

Comment

Zijn ze er ook in kleinere maten?
                            Want anders kan ik idd. er gewoon wat van af knippen.
                            sigpic

Comment

Eens kijken bij dutch headshop. Heb daar ook zo een gekocht met wat verdiepen in. Ook zijn er wat kleinere.

Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Heey goedemiddag!

7dagen verder en De eerste droog ronde zit erop. Na het bijna ongeval van vorige week, was het een spannend droog proces. Vanmorgen knapte de steeltjes mooi van de grotere buds en was het tijd om uit de droog ruimte gehaald te worden.

Totaal 62.8gram

Wat bij het knippen al op viel was dat er helemooie compacte buds tussen zitten zie fotos. Maar Ook wel wat fluffy toppen. Het moment van oogsten was wat mij betreft wat aan de vroegekant. Met voornamelijk milky trichomen. En maar 4dagen kunnen spoelen. Had ik een hard hoofd in het eindresultaat wbt smaak en effect.

ben nu mn tweede joint ervan aan het roken en het valt me zeer zeker niet tegen. De smaak is prima en van evt voeding proef ik gelukkig niets. Tot dusver lukt het nog om uit de bank te komen. En zoals verwacht is het effect een mix van high en stoned te samen. Zeker niet mijn slaap wietje, maar wel heerlijk voor overdags op 1e paasdag. Later vandaag zal ik ook met de puurpijp en de vaporizer de wiet eens testen.

Al met al dik tevreden met het eindresultaat uit de vrieskist.

De schuifkast is nog even lekker door gegaan. En zal de volgende post daar een update over plaatsen.

Stay tuned..To be continued...

Comment

Bezig...
                                X