Beste medegrowers,
hierbij heb ik besloten toch een kweekverslagje te starten. dit keer ga ik het verslag ook daadwerkelijk afmaken en regelmatig updaten. het soortje dat ik gekozen is exodus cheese van de greenhouse.
Van de Greenhouse site zelf:
Genetics: Exodus Cheese
(the only original Cheese).
(hier heb ik al veel over gelezen dat het niet de original cheese is, maakt me ook niet uit.)
Effects: Very stoned and long lasting, slow creeper.
Medicinally effective in pain therapy, appetite stimulation and against insomnia.
Flowering indoor: 8 weeks, with a yield up to 800 gr/m2.
Good for SCRoG.
Mijn setup:
- dp90 secret jardin
- groei: 2 x 55 watt t-neon
- bloei: 150 watt HPS
- terrarium verwarmingskabel voor warme voetjes
- zelfgemaakte verwarmingselementjes.
- Can lite 150m3 koolfilter 125mm flens.
- Mini fan slangventilator 125mm
- biobizz allmix 2 x 10 liter
- voedingslijn van biobizz: bio-grow, bio-bloom, top-max.
Op 10 december heb ik de 2 ontkiemde zaden in de grond gestopt en op 12 december staken ze hun kopje boven. Ik tel 16 december als de eerste groeidag en 1 week later ben ik begonnen met de voeding volgens het schema biobizz. de linker plant groeide over het algemeen wat trager (of compacter) en heb ik ook 3 dagen later dan de rechtse getopt. op 5 januari heb ik dan het net laten zakken en de grootste beginnen binden, een paar dagen later de linkse op een verhoogje gezet zodat deze ook ingebonden kon worden. een weekje later is de klok op 12/12 gegaan en heb ik de hps besteld welke sinds vorige donderdag het zonnetje in de tent is. De plantjes zitten nu beide 2 weken in de voorbloei en het zijn beide duidelijk dames. mits ze nu in het begin van de de 3de week op 12/12 zitten denk ik dat ze een dezer dagen echt in bloei gaan schieten en kunnen we de bloeidagen beginnen tellen.
dus:
kiemperiode: 8 dagen
groeiperiode: 43 dagen
periode 12/12: 16 dagen
bloeiperiode: ...
en hierbij de foto's tot 20 januari:
12dec.jpg16dec.jpg22dec.jpg1jan.jpg10jan.jpg20jan.jpg
en hier de foto's van gisteren:
27jan.jpg27jan1.jpg27jan2.jpg
hierbij heb ik besloten toch een kweekverslagje te starten. dit keer ga ik het verslag ook daadwerkelijk afmaken en regelmatig updaten. het soortje dat ik gekozen is exodus cheese van de greenhouse.
Van de Greenhouse site zelf:
Genetics: Exodus Cheese
(the only original Cheese).
(hier heb ik al veel over gelezen dat het niet de original cheese is, maakt me ook niet uit.)
Effects: Very stoned and long lasting, slow creeper.
Medicinally effective in pain therapy, appetite stimulation and against insomnia.
Flowering indoor: 8 weeks, with a yield up to 800 gr/m2.
Good for SCRoG.
Mijn setup:
- dp90 secret jardin
- groei: 2 x 55 watt t-neon
- bloei: 150 watt HPS
- terrarium verwarmingskabel voor warme voetjes
- zelfgemaakte verwarmingselementjes.
- Can lite 150m3 koolfilter 125mm flens.
- Mini fan slangventilator 125mm
- biobizz allmix 2 x 10 liter
- voedingslijn van biobizz: bio-grow, bio-bloom, top-max.
Op 10 december heb ik de 2 ontkiemde zaden in de grond gestopt en op 12 december staken ze hun kopje boven. Ik tel 16 december als de eerste groeidag en 1 week later ben ik begonnen met de voeding volgens het schema biobizz. de linker plant groeide over het algemeen wat trager (of compacter) en heb ik ook 3 dagen later dan de rechtse getopt. op 5 januari heb ik dan het net laten zakken en de grootste beginnen binden, een paar dagen later de linkse op een verhoogje gezet zodat deze ook ingebonden kon worden. een weekje later is de klok op 12/12 gegaan en heb ik de hps besteld welke sinds vorige donderdag het zonnetje in de tent is. De plantjes zitten nu beide 2 weken in de voorbloei en het zijn beide duidelijk dames. mits ze nu in het begin van de de 3de week op 12/12 zitten denk ik dat ze een dezer dagen echt in bloei gaan schieten en kunnen we de bloeidagen beginnen tellen.
dus:
kiemperiode: 8 dagen
groeiperiode: 43 dagen
periode 12/12: 16 dagen
bloeiperiode: ...
en hierbij de foto's tot 20 januari:
12dec.jpg16dec.jpg22dec.jpg1jan.jpg10jan.jpg20jan.jpg
en hier de foto's van gisteren:
27jan.jpg27jan1.jpg27jan2.jpg
Comment