Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First grow 1xBB AF

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: First grow 1xBB AF

Ik geef hem nu al een dag of 10 alleen maar water (omdat ik aanvankelijk dacht dat die nog maar een week hoefde...)
    Alle bladeren beginnen nu te vergelen vermoedelijk door voedingstekort.
    wat is nu het best

Comment

Wat ik begrepen heb is dat het niet zo veel kwaad kan dat je bladeren vergelen. Je hoeft ook niet zolang meer en ik zag bij eenzelfde situatie dat er werd aangeraden om niet weer te beginnen met voeding.

Comment

De plant zuigt t laaatste beetje voedsel wat er is, uit de plant! Is juist goed!!? Suc6 nog ffies

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

De plant trekt t laatste beetje voedsel uit t BLAD

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Ok, we zitten op week 10 van de bloei !
            Heb een loep gefixed, maar ik kan geen wijs worden uit die kleur vd trichomen. Dat ding vergroot natuurlijk weer niet genoeg (< 10 x)
            Dus daarom gewoon maar weer wat foto's.
            Heb zelfs het idee dat er juist weer dikke witte bloeiharen bijkomen hier en daar...

Als die nog niet klaar is zal ik toch weer een beetje moeten voeden om te voorkomen dat echt al het blad wegrot denk.. ?
            Attached Files

Comment

als je weer van die dikke witte bloeiharen tegenkomt is ze bezig met een 2de internodebloei. chek maar eens op google, kan je meteen zelf zien of dit ook zo is.
              wel moet je altijd naar uwe"1ste bloei" kijken voor hoever ze zit.
              maar ze ziet er alleszins klaar uit. buiten dat ze er ook wel nog heel fit uitziet voor zo op het einde van de bloei te zitten
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Haha, hij doet het dus iets 'te' goed zelfs
                Die 2e internode-bloei uit zich vooral in nieuwe knoppen wat meer onderaan de plant. Ze groeien niet zozeer over de oude knoppen heen bij mij (klein beetje maar).

Maar dan gaat vanmiddag de schaar erin. Post binnenkort wel weer een fototje.

Thnx voor de reactie weer.

Comment

Ik vroeg me af.. Is deze hele kweek nu gedaan met alleen twee 23W spaarlampen?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34681-Eerste-kweek-1x-White-Widow-onder-spaarlamp

Comment

Jazeker

Comment

Oke dan krijg je daar toch nog een leuk plantje mee! Ben nu zelf bezig met in totaal 58W aan spaarlampen dus vandaar mijn vraag. Leuk!
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34681-Eerste-kweek-1x-White-Widow-onder-spaarlamp

Comment

Ok; gaaf Met 58 W moet dat zeker wel lukken. Ik heb wel de binnenkant van m'n kastje flink behandeld met glimmende verf en lak.

Gister ein-de-lijk geoogst !! Ik was een beetje aan hem gehecht geraakt dus 't koste wat moeite om hem om te hakken haha . Maar ik ben dik tevreden. Project is mooi geslaagd zo voor een eerste kweekje.

Toppen hangen in een gesloten doos met wat gaatjes. Doos staat in het kastje met filter aansluiting. Nog even wachten op het drogen dan...

Heb nog niet gewogen, dus wie doet er een gok ...
                        Attached Files

Comment

20 droog
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Nu zo goed als droog, hangt een grassig luchtje aan

De hoofdtop heeft hele mooie goud-bruine haartjes zoals je ze ook in de shop ziet. Alle onderste topjes hebben dat echt veel minder. Achteraf beter gefaseerd kunnen oogsten ?

Verder: wil voor de volgende keren echt een microscoop gebruiken, voldoet zoiets (of beter geen uv?) : http://www.zakmicroscoop.nl/index.ph...&product_id=52

Comment

Was heel leuk om dit verslag te lezen. Van enthousiast tot ongeduldig
                              Ikzelf ben pas begonnen aan men eerste kweek dus duimen dat het ook zo goed gaat
                              Hoeveel gr droog had je nu ?

Comment

Gaaf om te horen maxxed
                                Zodra ik een weegschaaltje te pakken krijg zal ik het gewicht posten. Een gram of 20 zal 't wel worden denk.
                                Pas een 'onderste' topje geprobeerd. Smaakte best goed, en gaf een langdurige relaxte high.
                                't is best een verslavende hobby Ben zelf inmiddels al weer bezig met een drietal Northern Lights voor in de moestuin.
                                veel plezier met je eerste kweek.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X