Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Enkele dagen geleden werd er getopt.
Ze hebben wat te veel voeding gekregen, dus nu al enkele dagen gewoon water (om de dag met Power Roots en Pure Enzym).
Eerst even wat nieuwe bladeren afwachten voor ik terug begin met Terra Grow.
Ph nog altijd tussen de 6 en 6,2.
Temp en LV zijn onder controle... Lichturen 18/6.
Verder werd het scrognet erboven gehangen. Dus we kunnen bijna beginnen binden...
Ik wacht nog een beetje de zaken af, maar ik zou deze nl willen laten afbloeien onder m'n HPS...
Ik heb het krat waar de potten op staan en m'n scrognet gemaakt zodat deze ook nog passen in andere m'n kast. Dus als er voldoende ruimte vrij komt wordt deze verhuisd, tot dan gaan we gewoon verder in deze kast...
Goed idee om ze af te bloeien onder de HPS.
Je hebt dat goed gezien !!! Je kunt non-stop doorgaan zo he
Veel succes met je eerste scrogje amigo!!!
Keep em green !!!!
grtz
ze zien er heel mooi uit die mokkels van u!. het valt nog te bezien of je ze in het gareel kan houden maar het ziet er naar uit dat dat wel gaat lukken.
Mooi groen! keep up the good work man!
De eerste klemmetjes werden ondertussen op hun plaats gezet. En we hebben ook voor de Berry-methode gekozen heel handig die dingen!
De planten hebben nu een week geen terra grow meer gekregen, enkel power roots en pure enzym. Ik denk vanaf morgen terug te beginnen met de voeding op te bouwen...
Comment