Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geschikt voor micro kweek?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geschikt voor micro kweek?

Ik begrijp dat het geen goedkope hobby is, maar het lijkt me leuk om te doen en
    natuurlijk van de opbrengst te genieten.
    na overleg met ouders kwam het er op neer dat ze lampjes goed vinden maar geen zware
    lampen die brand kunnen veroorzaken.
    We zitten nou eenmaal niet al te ruim dus daarom.

stel ik zou het extra betaalde geld terug mag betalen zal dit moeilijk gaan
    want ik heb maar een zeer klein vast inkomen die ik nodig heb voor m'n autorijbewijs.

nu zou ik ook begin mei (toch?) met een buitenkweekje beginnen (ongeveer 2 planten) maar
    ik heb geen idee of je dan goed spul hebt....?

thanks!
    fijn forum
    Last edited by aaron500; 5 February 2014, 19:55.

Comment

Met buitenkweek kan je best goeie wiet krijgen. Het is gewoon anders dan binnenwiet. De kwaliteit zal wel iets lager liggen, maar nogsteeds erg goed vergeleken met wat je vaak op de straat koopt, of in sommige shops zelfs.

Verstuurd vanaf mijn LT26i met Tapatalk
      Terminate the hate and spread the positive

Comment

Hps van 250W.. oppervlakte is 60 x 60 zo te zien.. mooie afmeting, vooral de hoogte.
        En anders T-Neon of een Spaarlamp van 125W..

Comment

neem geen spaarlamp. Ik draai er nu drie rondes mee, en mijn T neon doet het beter op zelfs 25cm afstand.
          Mijn advies:
          2x55W T neon
          PC ventilatoren -> badkamer ventilator is net zo duur, trekt beter en meer lucht maar ook meer stroom.
          Sponsfilter of bij badkamerfan een fatsoenlijke filter uit de shop.

Alles behalve ideaal, maar je komt dan op circa 90-120 euro. Bouwmateriaal, aarde, zaden etc. niet meegerekend.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Spaarlamp gehad vond toch nog vrij veel verbruiken in verhouding met de opbrengst enz qua rendabel.
            Misschien zijn die 12 watt 7 kleurensystemen wat of die 90 watt UFO's?

Comment

Buitenwiet hoeft echt niet onder te doen aan binnenwiet. En hou er rekening mee dat je best een beetje moet investeren, ook met micro. Maar dat is eenmalig en je hebt er veel plezier van.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

nu eenmalige kosten bij micro, ik heb amper 3 kweken gedaan en al zeker 2 bijna 3 keren veranderd, doordat ik dacht dat kan nog beter... hmm idee, ik verander dat nog snel en zo verder!
                de kosten van mijn kastje zijn behoorlijk hoog, +300 misschien wel, heb dan wel 9 spaarlampen van elk 13 euro per stuk denk ik en heel wat pc fans en wat onnutige kosten.. Maar het is de hobby toch, buitenkweek rook ik liever maar dat kun je niet het hele jaar rond zetten... en ja misschien wat minder sterk?? dan draai je er toch wat meer tussen.
                Heb al behoorlijk wat man dicht bij zien out-gaan, en dit terwijl zij binnenkweek gewoon zijn...

Comment

Nou die weed die mij nock out krijgt die is nog niet uitgevonden, ik rook honey butane oil van 60%
                  Thc.IK heb een keer superstuf gehad uit libanon, olie zeg maar want het plakte als een gek, nee als je al 40 jr rookt dan ga je niet zo gauw out
                  Grtuinbroek:eek::o

Comment

Bezig...
                  X