Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek fruit AF dinafem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Budget kweek fruit AF dinafem

In een zaadje zit vanzelf al voeding,deze om de lobblaadjes te ontwikkelen.
    Daaropvolgend hebben de lobblaadjes weer net voldoende fotosynthese om de eerste en tweede set blaadjes aan te maken.
    Daarna sterft het lobblaadje, de plant heeft het niet meer nodig.

De foto's zijn voor ons leuk, maar een kweekverslag schrijf je voor jezelf.
    De meer je er schrijft, de sneller je alles volledig doorhebt.
    Jouw verslag, wij kijken mee.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Haha uiteraard voor mezelf inderdaad. Vind het ook leuk om het elke dag te doen. Zie je de veranderingen goed gebeuren.

Dag7:

Een week verder alweer. Tijd vliegt..

Maargoed. Plantje groeit goed. Zie het 3e setje bladeren al komen als ik goed kijk.

uploadfromtaptalk1392314127942.jpguploadfromtaptalk1392314141898.jpguploadfromtaptalk1392314162138.jpg

Ze staat nu trouwens in een 1liter pot. Is het een noodzaak dat ze verpot gaat worden op den duur? Ik hoef dr niet zo groot te hebben maar ze moet wel overleven :p

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door re100200 View Post
        Ze staat nu trouwens in een 1liter pot. Is het een noodzaak dat ze verpot gaat worden op den duur? Ik hoef dr niet zo groot te hebben maar ze moet wel overleven :p
        Autoflowers begin ik ook steeds in een literpotje.
        Na 2 weken verplant je ze best naar minimaal 5 liter.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Top. Volgende week dan maar een groter potje erbij halen

Dag 8:

Weer een stukje gegroeid. De grotere bladeren gaan wat meer hangen en de kleintjes beginnen groter te worden. Ze groeit nu ook wat meer naar boven toe.

Dit weekend moet ze het even alleen doen. Dus heb haar wat water gegeven en hoop dat ze genoeg heeft tot maandag.

Comment

Hallo!

Ze heeft even alleen gestaan maar het is allemaal goed gegaan Ze is hard gegroeid!

uploadfromtaptalk1392736637043.jpg

Ik heb ook eindelijk een degelijk kastje! Ik zal proberen morgen of overmorgen een paar foto' s te maken.

Comment

Dag 13!

Meer lampen, meer watt. Ik heb nu 5 spaarlampen. Goed voor 106 watt aan licht. Het kastje is zo goed als af. Maar de lampen hangen nog een beetje beun en er moet nog een inlaat in.

uploadfromtaptalk1392840111712.jpguploadfromtaptalk1392840125888.jpg

Ik had een temperatuur sensor gekocht voor de arduino en wou hem net aansluiten. Sluit ik hem verkeerd aan en geeft hij geen correcte waardes meer... dus die moet nog even op zich laten wachten.

Hoe vinden jullie het overigens gaan ?

Comment

Hallo
                Ze heeft nu 4 internodes. Is het misschien verstandig om te gaan toppen? Weet ook eigenlijk niet hoelang ze in de groeifase blijft maar ze mag compact blijven :p

Comment

Hellow Re: volgens de hoogte die je maar hebt is het mssn wel al verstandig om te gaan toppen ja.
                  Je plantje zal blijven groeien zolang jij ze op 18/6 houd vanaf je het op 12/12 zal zetten zal ze beginnen bloeiverschijnselen vertonen na 1 a 2 weekjes.
                  Voor de rest ziet je plantje er gezond uit !
                  Zou mssn niet slecht zijn om er een min-mini-mini scrogje van te maken. (ivm je hoogte)
                  Grtz
                  Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reiko View Post
                    Hellow Re: volgens de hoogte die je maar hebt is het mssn wel al verstandig om te gaan toppen ja.
                    Je plantje zal blijven groeien zolang jij ze op 18/6 houd vanaf je het op 12/12 zal zetten zal ze beginnen bloeiverschijnselen vertonen na 1 a 2 weekjes.
                    Voor de rest ziet je plantje er gezond uit !
                    Zou mssn niet slecht zijn om er een min-mini-mini scrogje van te maken. (ivm je hoogte)
                    Grtz
                    Bedankt voor je reactie! Het is wel een AF he. Toppen lijkt me wel wat. Maar ben er nog niet helemaal achter hoe dat nou in zijn werking gaat. Zal me er zo nog even in verdiepen.

Comment

Gewoon proberen.. Het is niet zo moeilijk, en je kan er je eindresultaat mee verbeteren.
                      Je moet maar gamm zn verslagjes s doorlezen

grts
                      -

Comment

Ik snap het! Inderdaad heel makkelijk lovis. Gewoon knippen dus. Ik wacht nog even tot de aankomende internode iets groter is en dan de knip erin!

Volgens de site zou deze soort ongeveer vanaf dag 60 beginnen te bloeien en dag 65 klaar zijn. Is dit niet heel erg onrealistisch?

Comment

Gewoon doen, zo leer je het meeste

Nooit geloven in de verkoop praatjes van de breeders.. Kan altijd verschil in zijn.. Als de trichomes goed zijn dan is de plant goed Verder moet je u van niks aantrekken ^^

grts
                          -

Comment

Top! Zo meteen even die lampen goed proberen op te hangen en hopelijk morgen het topje er ff vanaf hakken

Hartelijk bedankt voor de info Reiko en Lovis

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...004#post404004

Kan mits goede genetica snel gaan: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31311-%28Super%29-autoflowers-RQS-Amnesia-Haze-WSS-Skunk-amp-Flash-Chaze?p=407015#post407015

Last edited by Gamm; 21 February 2014, 11:03.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Wauw! Heel interessant topic Gamm. Ik wist niet dat meer dan 1x toppen nog nut had bij af'jes.

Ik ga er zo lekker de schaar inzetten

Comment

Bezig...
                                X